کابل ، ۹حوت ۱۳۹۹خورشیدی

 

سربازان، بریدمنان، افسران و جنرالان قهرمان قوای مسلح کشور!

مسرت فراوان دارم  که بمناسبت نهم حوت ، روز ملی نیروهای دفاعی و امنیتی کشور، بهترین تبریکات وشادباش های خود ، رهبری ، و اعضای حزب آبادی افغانستان را به فرد فرد شما از صمیم قلب ، تقدیم می نمایم.

حزب آبادی افغانستان باور کامل دارد که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی افغانستان، مانند گذشته در راه دفاع از استقلال، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور، آماده فداکاری ها و قهرمانی های بزرگ بوده و پلان های شوم دشمنان مردم و کشور را که از پشتیبانی استخبارات جهنمی منطقه برخوردار می باشد، به شکست مواجه ساخته و برای تامین امنیت مال و جان مردم تلاش دوامدار می نمایند.

حزب ما بخوبی می داند که امروز وظایف بزرگی در برابر نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور ما قرار دارد که اجرای موفقانه آن ها مستلزم فداکاری ها و قهرمانی های این نیروها می باشد و دفاع از استقلال، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ، حمایت از نظام جمهوریت، قانون اساسی و دستآوردهای بیست سال اخیر در کشور ، در سرخط وظایف آنها قرار داشته و برای تحقق این وظایف فعالانه  مبارزه می نمایند.

مردم افغانستان ، با اعزام فرزندان شان در صفوف نیروهای ملی دفاعی وامنیتی کشور ، قاطعانه ازاین نیروها حمایت  نموده و به اجرای موفقانه وظایف شان افتخار می نمایند و نمی خواهند تا دامن پاک مادر وطن ،  زیر پاشته های خونین بیگانگان آلوده گردد.

ما یکبار دیگر ، نهم حوت را که در تاریخ کشور ما شهرت بزرگ و تاریخی داشته و از نهم حوت سال (۱۲۹۷) خورشیدی و از اعلام استقلال افغانستان دراین روز توسط شاه ترقی خواه کشور شاه امان الله ، الهام می گیرد ، به تمام نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور تهنیت گفته ، و موفقیت های هر چه بیشتر آنها را در راه خدمت گذاری  صادقانه و شجاعانه به کشور و مردم شریف ما از بارگاه خداوند مهربان ، استدعا می نمایم.

 

با تقدیم احترام

پوهاند داکترمحمد داوود راوش

رییس حزب آبادی افغانستان

 

 

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۱/ ۲۱ـ ۲۵۰۲

استفاده ازمطالب بامداد با ذکرماخذ آزاد است.

Copyright ©bamdaad 2021