جلسه نوبتی بیروی اجراییه شورای اروپایی حزب آبادی افغانستان تدویر یافت

 

جلسه نوبتی بیروی اجراییه شورای اروپایی حزب آبادی افغانستان بتاریخ ۲۴ اکتوبر ۲۰۲۰ ترسایی از طریق شبکه پال دایر گردید .جلسه با صحبت رفیق دوکتور حبیب منگل رییس شورای اروپایی آغاز و با تصویب اجندا ادامه یافت.رفیق منگل به عرض سلام رفیق داکتر محمد داوود راوش رییس حزب و از ارتباط منظم وگذارش دهی از کارشورای اروپایی وشعبات آن به کمیته مرکزی واهمیت سترگ برگزاری کنفرانس جوانان که تحت رهبری حزب سازمان داده شد ، صحبت کرد وگفت که تدویر همچو کنفرانس یک برآمد بی نظیر ، ابتکار واقدام جسورانه حزب به شمار میرود که درراستای جلب وجذب جوانان به صفوف حزب ، حضور سیاسی و ارتقای اعتبار حزب درجامعه از اهمیت بزرگ برخوردار می باشد ، شورای اروپایی ، شورای های کشوری و اعضای سازمان اروپایی حزب در اروپا به طور گسترده از آن استقبال کرد که درتارنمای بامداد انعکاس دارد .

رفیق منگل از فعالیت های بیروی اجراییه ، شعبات شورای اروپایی و شورا های کشوری وگذارش آن به کمیته مرکزی نیز یادآوری کرد که در گذارش بیروی اجراییه به اجلاس شورای اروپایی ارایه میگردد ، خاطر نشان ساخت که درکار سازمان دست آورد های قابل توجه که محصول کار مشترک می باشد وجود دارد و کمیته مرکزی حزب از آن تقدیر کرده است ، باید تحکیم ونهادینه شود . چالش ها وکمبودات نیز در کار وفعالیت شورای اروپایی وجود دارد که به طور جمعی از طریق تصامیم بیروی اجراییه ، کار شعبات وشورای های کشوری باید حل وفصل و رهبری جمعی ، مسولیت فردی ، پاسخگویی ، اصولیت ، تساهل وشکیبایی نیز درکار واجرایی وظایف محوله تامین و رعایت گردد .

جلسه ، به تطبیق اجندا که در برگیرنده استماع گذارش رفیق ضیاالحق مومنی رییس شورای کشوری فنلند در رابطه با تحکیم و گسترش صفوف و تطبیق فیصله های حزب بود وبند دیگر اجندا با اتخاذ تصمیم درمورد برگزاری کنفرانس پیرامون حوادث سیاسی افغانستان با شرکت نماینده گان احزاب ملی ,مترقی و دموکرات بود ، ادامه یافت و پیرامون آن به طور همه جانبه تبادل نظر صورت گرفت . درباره گذارش رفیق ضیاالحق مومنی ، رفقا صمد کارمند ، دیپلیوم انجنیرعمر محسن زاده ، عارف عرفان ، فاروق پاسدار ، دوکتور حبیب منگل ، صحبت کرد و پرسش های مطرح کردند ، رفیق مومنی به سپاس از رفقا ، دست آورد ها ومشکلات درکار سازمان را شمرد و به پرسش های رفقا توضیحات ارایه کرد ، جلسه کار و مساعی شورای کشوری فنلند حزب را عالی ار زیابی کرد .

رفیق کارمند ازکنفرانس جوانان استقبال نمود و آنرا به مثابه یک ابتکارجسورانه وبی نظیرستایش کرد و به ارتباط تامین همبستگی به حلقات همسو گذارش ومعلومات ارایه کرد . رفیق عرفان نیز از فعالیت ومساعی در عرصه تامین همبستگی از تلاش های شورای اروپایی معلومات ارایه کرد و خاطر نشان ساخت که در این راستای دستاوردهای وجود دارد که باید تحکیم گردد .

در بند دوم اجندا جلسه (برگزاری کنفرانس پیرامون حوادث سیاسی افغانستان با شرکت نماینده گان احزاب ملی ,مترقی و دموکرات) نیز تبادل نظر همه جانبه صورت گرفت ، رفقا محسن زاده ، کارمند ، عرفان و منگل در باره ضرورت و اهمیت گفتمان همبستگی که دراشکال وحدت ، جبهه ، ایتلاف و اتحاد که در سر لوحه مشی وفعالیت حزب قرار دارد ، تبادل نظر کرد که دریک فرصت مساعد برگذار گردد .

کار جلسه در فضای رفیقانه و تبادل نظر سازنده با اتفاق ارا در باره مواد مطروحه در اجند به پایان رسید .

 

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۱/ ۲۰ـ ۰۲۱۱

استفاده ازمطالب بامداد با ذکرماخذ آزاد است.

 

Copyright ©bamdaad 2020