پیام شادباش شورای کشوری اتریش حزب آبادی افغانستان

 

طاقت پروانه میخواهد آرزوی آتشین           شعله را در برکشیدن کار هر بیتاب نیست

 

جوانان رسالتمند حزب آبادی افغانستان !

 برگزاری کنفرانس با شکوه تانرا که با اشتراک فعال نماینده گان جوان از ساختارهای مرکز و ولایات حزب آبادی افغانستان و با سهمگیری مبتکرانه نهادها و سازمان های اجتماعی و مدنی کشور موفقانه برپا شد و در آن تصامیم مهمی اتخاذ گردید را از صمیم قلب شادباش میگوییم .

برای شورای ما مایه رضاییت و خوشنودی فراوان است که جوانان اگاه و مصمم حزب آبادی افغانستان با ارزیابی وضح بحرانی کشور و ضرورت بسیج نیروی جوان بخاطر دفاع از آزادی ، حاکمیت و منافع ملی ،‌صلح ، حقوق شهروندی ، عدالت اجتماعی و تحقق خواست های بر حق مردم ما پا به میدان مبارزه سازمان یافته سیاسی و اجتماعی گذاشته و با اندیشه های خلاق خود در گفتمان سازنده و تبادل نظر استقامت های کاری و رفتاری خویش را تعین نمودند .

جوانان حزب آبادی افغانستان که کلید نجات وطن را در کار و پیکار مسوولانه و فداکارانه همه جوانان بیدار می بینند مشعل تابنده علم و عمل را بدست دارند و دوشادوش همه نیروهای وطنپرست کشور رسالت ساختن آینده مادروطن را بدوش میگیرند . پیوند جوانان با حزب آبادی افغانستان که جایگاه وطنپرستان و دگراندیشان روشن بین می باشد  ممثل تلاش های خستگی ناپذیرچند نسل بهم پیوسته است که تجربه ، خرد و تدبیر سالمندان را با توانایی های جوان یکجا میسازد و مبارزات آنها را سمت و سو میدهد .

شورای کشوری ما با ابراز همبستگی قاطعانه با شما ، موفقیت های مزید تانرا آرزو کرده و از زحمات همه دست اندرکاران این گردهمایی شکوهمند به ویژه رهبری حزب آبادی افغانستان و شخص رفیق پوهاند محمد داوود راوش  که به جوانان بالنده کشور توجه خاص دارند اظهارقدردانی مینماید.

زنده باد جوانان غیورکشور !

پیروزباد جوانان حزب آبادی افغانستان !

 

فاضل دلزاده

رییس شورای کشوری اتریش حزب آبادی افغانستان

 

مورخ ۱۸ اکتوبر ۲۰۲۰ میلادی

 

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۴/ ۲۰ـ ۱۸۱۰

استفاده ازمطالب بامداد با ذکرماخذ آزاد است.

Copyright ©bamdaad 2020