پیام تسلیت وهمدردی حزب آبادی افغاننستان به مناسبت  درگذشت زنده یاد سترجنرال محمد نبی عظیمی

 

افغانستان – کابل ، ۱۳ حوت ۱۳۹۹

 

با تاسف فراوان اطلاع یافتیم که ارکانحرب سترجنرال محمد نبی عظیمی یکی از جنرالان پرافتخار اردوی کشور،سابق معاون وزارت دفاع و فرمانده گارنیزیون کابل بنابر مریضی که عاید حال شان شده بوده داعی اجل را لبیک گفته و جاودانه شدند.

زنده یاد رفیق جنرال نبی عظیمی یکی از فرزندان صدیق و دلیر میهن، دانشمند وادیب توانا ، و یکی از رهروان جنبش ترقی خواهانه کشور بودند که عمر گرانبهای شان را وقف دفاع قهرمانانه از استقلال، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی افغانستان نموده و در زمینه تقویت ، تجهیز، ارتقای احضارات عالی محاربوی و مورال رزمی اردوی ملی افغانستان ، تلاش های بی پایانی را انجام داده اند.

زنده یاد جنرال عظیمی در صداقت ، شجاعت ، دانش مسلکی ، سوق واداره قوت ها، در تمام شرایط و درهرگونه اراضی کشور ازشهرت بلند و پر افتخار برخوردار بوده و در شکست بزرگترین مداخلات دشمنان مردم افغانستان که حمایت مالی ولوژیستیکی استخبارات و اردوی کشورهای منطقه را با خود داشت ، نقش شایسته و پیروزمندانه را ایفا نمودند،که دشمنان مردم افغانستان طعم تلخ این شکست ننگین خود را هرگز فراموش نخواهند کرد. ایشان علاوه بر اینکه یک نظامی آگاه و شجاع بودند ، شخصیت مطرح ادبی و نویسنده ی توانا نیز بودند که دراین عرصه نیز آثار گرانبهایی را از خویش بجا گذاشته اند.

به نماینده گی از رهبری و تمام اعضای حزب آبادی افغانستان، مراتب تسلیت عمیق خود را خدمت خانواده محترم شان ، دوستان ، اقارب و تمام همفکران و همرزمان  این پاسدار صدیق میهن عزیزما افغانستان عرض نموده ، دراین اندوه بزرگ خویش را شریک دانسته ،از بارگاه خداوند مهربان برای مرحومی جنت فردوس و برای بازمانده گان شان صبر جمیل استدعا می نمایم .

 

با تقدیم حرمت

 

پروفیسور داکتر محمد داوود راوش

رییس حزب آبادی افغانستان

 

 

اگهی های فوتی و پیام تسلیت ـ بامداد ـ ۲۱/۱ـ ۳۰۲۰۳

Copyright ©bamdaad 2021