پیام تسلیت و همدردی شورای کشوری بلجیم حزب آبادی افغانستان

بمناسبت درگذشت رفیق محمد اسمعیل  آزادعضو دارالانشای حزب آبادی افغانستان 

 

 

با درد و اندوه فراوان دریافتیم که رفیق گرامی محمد اسمعیل آزاد عضو دارالانشای حزب آبادی افغانستان ، مرگ را لبیک گفته جاویدانه شد .

الحکم و الا الله .

رفیق گرامی آزاد ، یکتن از اعضای با اصول و اندیشه سیاسی و اجتماعی و خواستگار یک حزب واحد نیرومند و مستحکم سیاسی ، از وجود جزایر جدا شده از حزب دموکراتیک خلق افغانستان (حزب وطن ) و سایر احزاب و سازمان های سیاسی ملی و دموکراتیک و وطنپرست و مترقی و اشخاص مستقل نیک نام ملی و وطنپرست و ترقیخواه کشور بودند . 

رفیق آزاد عزیز یکتن از رفقای روشنگر سیاسی حزب در جهت روشن کردن اذهان اعضای حزب و سایر اشخاص انفرادی سفرهای برای برقراری تماس بامردم در ولایات داشته، و در سنگر داغ نبرد در مقابل جهل ، تعصب ، قتل و غارت ، جنگ و ویرانگر ، استبداد و بی عدالتی ، قاچاق مواد مخدره و آثار باستانی و معدنی و فساد گسترده اداری ، سعی و تلاش فراوان تبلیغی و توضیحی نموده اند .

شورای کشوری بلجیم حزب آبادی افغانستان ، دوری و کمبود همیشه گی رفیق گرامی محمد اسمعیل آزاد را یک ضایعه بزرگ دانسته ، بدینوسیله مراتب تسلیت و همدردی خویشرا به مقام  محترم دارالانشای حزب آبادی افغانستان ، بازمنده گان ، فامیل ، رفقا و دوستان عزیز به سوگ نشسته وغمین شان ، تقدیم داشته روح مقدس شان را شاد ، یادشان را گرامی و خاطرات شان را جاویدان میخواهد .

محمد امین حکیمی

رییس شورای کشوری بلجیم حزب آبادی افغانستان

 

اگهی های فوتی و پیام تسلیت ـ بامداد ـ ۲۰/۲ـ ۳۰۱۱

 Copyright ©bamdaad 2020