مراتب سپاسگزاری از همدردی و غمشریکی دوستان ، بمناسبت وفات زنده یاد رحمت الله حسن

آنچه در حیات انسان هویدا و بدیهی به نظر میرسد همانا شرایط دشوار و بحرانییست که در مسیر زنده گی بصورت ناگزیر به آن مواجه میشویم که مشکلترین و درد آورترین آن از دست دادن عزیزان اعضای فامیل و دوستان میباشد. باری پذیرش بموقع مکان ابدی برای همه مفهوم است و از مرگ گریزی نیست. اما درد جانکاه از دست دادن نا بهنگام عزیزان و دوستان، همه اعضای خانواده، اقارب و خویشاوندان را در سوگ و عزا می نشاند.

مشهود  است، آنچه از تحمل ناپذیری و ثقلت این اندوه وزین میکاهد، همدردی، غمشریکی ، اظهار تاثر و تالم برای تسکین و تسلی خاطر خانواده عزادار و سوگمند است.

بدین مناسبت و باالوسیله، ژرفترین مراتب امتنان و سپاس بیکران خویشرا به دوستان و عزیزانی که از فواصل دور و نزدیک قدم رنجه فرموده در مراسم خاکسپاری و فاتحه شادروان رحمت الله حسن فقید سهم شایسته گرفته و در این غم بزرگ در کنار ما بودند، دوستانیکه با پیامهای همدردی، غمشریکی، تسلیت وتماسهای تیلفونی از سجایای نیک بزرگ خانواده ما یاد آوری نموده و بر ما منت گذاشتد، از سایتهای انترنتی وزینی چون بـامـداد، میهن، آریایی، مشعل و سایت افغانهای سویدن بخاطر نشر و پخش پیامها عنوانی خانواده های ما ابراز میداریم.

آرزومندیم دوستان ما از گزند روزگار در امان بوده و همواره خوشی های بی حد و حصر بدرقه راه شان باشد.

از جانب خانواده زنده یاد رحمت الله حسن

گتنبرگ ـ سویدن،۲۰۱۴

 

اگهی های فوتی وپیام تسلیت ـ بامداد ـ ۱۴/۱ ـ ۰۴۰۹