پیام تسلیت شورای کشوری سویدن

حزب مردم افغانستان

 

 هر گز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثــبت است در جــریــده  عــالم  دوام  مــا

بلی عزیزان!

عشق بخاطر خدمتگذاری به انسان مظلوم و محروم جامعه، عشق به مردم و میهن، عشق به آزادی و دموکراسی، عشق به ترقی و پیشرفت، منجمله صفاتی بود که در وجود شخصیت قابل حرمــت، رفیق فقید رحمت حسن، یکی از سابقه داران نیکنام حزب دموکراتیک خلق افغانستان ( حزب وطن) و از اعضای فعال حزب مردم افغانستان ملموس و مشهود به نظر میرسید.

 بعهده گرفتن مسوولیت  شورای کشوری سویدن حزب مردم  افغانستان حاکی از اراده قوی اش در ادامه مبارزه بخاطر اهداف و آرمانهای شریفانه اش، موید گویای این حقیقت است که تا پای جان به آن وفادار ماند.

کرکتر وزین، داشتن مراودات حسنه با دوستان و هموندان، صفات دیگری از خصلت اجتماعی این شخصیت رسالتمند بود و همواره در مجالس و محافل غم و خوشی دوستان و عزیزان هموطن سهم می گرفت.

شورای کشوری حزب مردم افغانستان در سویدن فقدان این انسان برومند را در جمع همرزمان و دوستانش  و به خصوص برای حزب مردم افغانستان و مجموع جامعه روشنفکری، ضایعه جبران نا پذیر و دردناک تلقی نموده پر کردن جایشرا در صفوف رزمندگان بعید میداند.

بدین وسیله عمیقترین مراتب تسلیات و غم شریکی خویش را نسبت این حادثه المناک به خانواده محترم زنده یاد رحمت حسن، رفقا و دوستانش ابراز نموده برای همهء شان صبر جمیل می طلبیم.

 

روان زنده یاد رحمت حسن فقید شاد!

خاطراتش در قلب همه مــا جاویدان!

 

عمر کاوش رییس شورای کشوری سویدن حزب مردم افغانستان

۲۸اگست ۲۰۱۴

اگهی های فوتی وپیام تسلیت ـ بامداد ـ ۱۴/۳ ـ ۲۸۰۸