اطـلاعیـه

 با اندوه فراوان اطلاع حاصل نمودیم که دوکتورس صفیه زلمی ، خواهر گرانقدر رفیق محبوبه کارمل در اثر بیماری در کشور المان چشم از جهان پوشید.

رفیق صفیه زلمی ، در سال ۱۹۴۰ میلادی در یک خانواده روشنفکر و دادخواه دیده به جهان گشوده پس از ختم  دوره بکلوریا در لیسه عالی زرغونه ، شامل فاکولته طب کابل گردید. رفیق صفیه زلمی از جمله فارغ التحصیلان دوره سوم بانوان از فاکولته طب کابل بود .موصوف برای تکمیل دوره تخصصی عازم کشور پولند گردیده و درنتیجه استعداد و پشتکار این دوره را نیز با موفقیت به پایان رسانید.

رفیق دوکتور صفیه زلمی منحیث انسان نیک سیرت ، آگاه و پرتلاش  پیوسته از عدالت اجتماعی و برابری حقوق زنان ستم دیده کشور دفاع نموده و در مسوولیت های مختلف دولتی ازجمله  ریاست تعلمیات متوسط طبی کشور و زایشگاه کابل ، منحیث دوکتور توانا و با مسوولیت در این راستا خدمات ارزشمندی را انجام داد.

دوکتورس صفیه زلمی درسال ۱۹۶۹ ازدواج  نموده و دارای  دو پسر و دو دختر میباشد .

رفقا و دوستان گرانقدر ،

تارنمای بامداد نسبت این ضایعه بزرگ مراتب تسلیت وهمدردی خود را خدمت رفیق ارجمند محبوبه کارمل ، رفیق قیس زلمی و باقی اعضای خانواده های محترم زلمی ، کارمل ، سعد ، جامعه طبی کشور و همه دوستان وهمکاران ابراز داشته ، در تحمل این اندوه برایشان صبر و شکیبایی آرزو مینماییم .

تاریخ و محل مراسم خاکسپاری و ارجگزاری بعداْ از طریق تارنمای بامداد به اطلاع دوستان و علاقمندان رسانیده میشود.

 

( تارنمای بامداد  )

 

اگهی های فوتی و پیام تسلیت ـ بامداد ـ ۲۴/۱ـ ۰۷۱۰

Copyright ©bamdaad 2024