شادباش حزب آبادی افغانستان بمناسبت پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان

 

با مسرت بی پایان شاهد موفقیتهای چشمگیر بازیکنان تیم ملی کریکت کشور و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی جام جهانی کریکت میباشیم. این نخستین بار است که تیم ملی کریکت افغانستان به این مرحله راه یافته و برایش جایگاه شایسته یی درسطح جهانی کمایی نموده است .

ما درحالیکه پیروزی های بدست آمده را به بازیکنان پرتلاش تیم ملی و کافه مردم شریف و رنجدیده کشورتبریک میگوییم ، آرزو میبریم که بازکنان  تیم ملی افغانستان پیروزی ها بیشتری را از آن خود گردانند.

هموطنان گرانقدر،

حزب آبادی افغانستان پیوسته بر اهمیت ورزش در سلامتی فردی و اجتماعی تاکید ورزیده ، خواستار آن شده است تا امارت اسلامی ، موسسات و نهادهای مسوول شرایط لازم برای تربیت بدنی جوانان و حمایت از ورزشکاران پرتلاش کشور را فراهم آورند. برنامه های ورزشی درمکاتب ، موسسات کارگری ، دانشگاه ها و سایر نهادهای ملکی و نظامی در سطح کشور باید پیریزی ، و مورد تشویق قرار گیرد. ورزشکاران ما اعم از پسر و دختر در سطح ملی و بین المللی به اثبات رسانیده اند که استعدادهای بزرگی در بین آنها وجود دارد که نیاز به تشویق و کمک میباشند.

ما درحالیکه پیروزی ورزشکاران پرتلاش کشور را در همه  میدانهای ورزشی آرزو میبریم ، امیدواریم  قهرمانان تیم ملی کریکت افغانستان در صدر این جام جهانی قرار گیرند.

حزب آبادی افغانستان

 

 

بامـداد ـ فرهنگی و اجتماعی ـ ۱/ ۲۴ـ ۲۶۰۶

Copyright ©bamdaad 2024