امریکا دروغ می گوید، اسراییل بی اجازه امریکا هیچ اقدامی نمی‌ کند

 

 

کیتلین جانستون مینویسد : هر چه بیشتر به آن فکر می ‌کنم، رفتار دولت جو بایدن با این جمله‌ کلیشه ‌ای « امیدوارم اسراییل ما را به یک جنگ بزرگ در خاورمیانه نکشد»  و انتشار گسترده این نگرش توسط رسانه‌ های امپریالیستی حالم را بیشتر بهم میزند و نفرتم را بیشتر می ‌کند.
سی ‌ان ‌ان (CNN) اخیراً مقاله ‌ای با عنوان « با حمله ایران به اسراییل، جو بایدن با بحرانی رو به افزایش در خاورمیانه روبرو می ‌شود که امیدوار بود از آن اجتناب کند» منتشر کرده است. این داستانی است که در شش ماه گذشته به اشکال مختلف تکرار شده است.

هر باری که اسراییل با کمک ایالات متحده امریکا کاری می ‌کند که اوضاع در شرقمیانه را خطرناک ‌تر می‌ کند، رسانه ‌های امریکایی برای اطلاع ‌رسانی به جهان با هم مسابقه میدهند که گویا رییس‌ جمهور واقعاً این را نمی‌ خواهد و از این موضوع بسیار ناراحت است.
سی ‌ان ‌ان (CNN) می ‌نویسد: « برای رییس‌ جمهور جو بایدن، حمله از خاک ایران به اسراییل، سناریویی است که او از زمان آغاز درگیری فعلی خاورمیانه به شدت می ‌خواست از آن اجتناب کند » و اضافه می‌ کند که این حملات « خطر یک درگیری منطقه ‌ای بزرگ‌ تر را که می ‌تواند ایالات متحده امریکا و سایر کشورها را به طور مستقیم درگیر کند، افزایش می ‌دهد. »
به گفته سی ‌ان ‌ان (CNN)  به نقل از یک مقام رواندایی ناشناس، « اسراییل به حمله ایران پاسخ خواهد داد، اما هنوز باید دامنه این پاسخ مشخص شود. »
و این توهین آشکار به عقل ماست که بگوییم دولت جو بایدن فقط شاهد منفعل همه اینهاست و دست روی دست گذاشته و امیدوار است که اسراییل کاری وحشتناک انجام ندهد که ایالات متحده امریکا امریکا چاره‌ای جز ورود به جنگ جهانی سوم برای دفاع از « متحد محبوب » خود نداشته باشد. این توهین‌آمیز است که به ما القا کنند که ایالات متحده امریکا چاره‌ای جز ورود به جنگی با وحشتناک وغیرقابل تصور ندارد البته فقط وقتی عزیز دل امریکا ( اسراییل ) به اندازه کافی جنگ طلبانه رفتار کند، و این توهین‌آمیز است که از ما می ‌خواهند این واقعیت را نادیده بگیریم که جو بایدن می ‌توانست این چرخه دیوانه ‌وار تشدید را با یک تماس تیلفونی به اسراییل درهر زمانی در طول شش ماه گذشته متوقف کند.
پذیرفتن اینکه دولت جو بایدن فقط ایستاده و امیدوار است که اسراییل بدترین جنگ تاریخ خاورمیانه را به راه نیندازد، مانند دیدن صاحب سگی است که روت وایلر(ROTTWEILER ـ نوعی از سگ های درنده ـ بامداد ) خود را در تمام محله می ‌گرداند و می ‌گوید: « بله، او فقط هر کاری دلش می‌ خواهد می‌ کند، فقط امیدوارم کسی را نکشد. »
نه، اینطور نیست. اینطور رفتار نکن. تو فقط انگشت به دهان می مانی و امیدواری که اسراییل کاری وحشتناک انجام ندهد، وقتی به اسراییلی ها اجازه می ‌دهد که هر کاری را که می‌ خواهند انجام دهند، به این دلیل است که این همان چیزی است که تو هم تصمیم گرفته ‌ای انجام دهی. کل وجود اسراییل به حمایت ایالات متحده امریکا وابسته است، مانند یک شناگر به کپسول اکسیژن، و به همین دلیل کاخ سفید به طور بالقوه قدرت نامحدودی برای وادار کردن اسراییل به انجام هر کاری که می‌ خواهد دارد ، و درگذشته نیز این کار را کرده است. حتا در زمان حمله به غزه این کار را انجام داد و با موفقیت به اسراییل دستور داد تا قطع ارتباطات درغزه را متوقف کند و اجازه دهد کمک ‌های بیشتری به این منطقه محصور ارسال شود.

اگر جو بایدن واقعاً نمی ‌خواست اسراییل شرقمیانه را به گردابی از مرگ و آتش تبدیل کند، آن را متوقف می‌ کرد. او به پوزه این سگ لعنتی پوزه بند میزد.
رسانه‌ های غربی به خاطر این معروف هستند که جنگ ‌های ایالات متحده امریکا را به عنوان دام ‌هایی نشان می ‌دهند که واشنگتن ناخواسته در آنها گرفتار می‌ شود، گویی یک خدای بزرگ مانند مککالی کالکین * در حال پرسه زدن و گذاشتن تله‌ های انفجاری است تا پنتاگون را به تغییر رژیم در لیبیا یا چیزهایی از این دست مجبور کند. با این حال، بعد از مدتی جنگ، باید فرض کنیم که یک رژیم به دلیل جنگ طلب بودن خود، یک سری جنگ به راه می ‌اندازد  و ایالات متحده امریکا در تعداد زیادی از جنگ‌ ها شرکت داشته است. هیچ کس به اندازه اینها دست و پا چلفتی یا بدچانس نیست، این مثل این است که به شوهرتان ایمان داشته باشید که می ‌گوید دایماً با آلت تناسلی خود به طور تصادفی در واژن ** همکاران مختلف خود می ‌لغزد و زمین می ‌خورد.
قدرتمند ترین امپراطوری که تا به حال وجود داشته است، فقط به طور غیرفعال نمی ‌نشیند و دعا نمی‌ کند که اسراییل بزرگ و شرور او را مجبور به ورود به جنگ با ایران نکند. این اتفاق نخواهد افتاد. تمام خشونت و هرج و مرجی که در حال حاضر در خاورمیانه رخ می ‌دهد به این دلیل است که امپراتوری ایالات متحده امریکا این را می ‌خواهد، و به این دلیل است که افرادی که این امپراتوری را اداره می ‌کنند هیولاهای روانی هستند.

خواننده گان محترم لطفا به خودتان توسط دستکاری ‌های فاسد رسانه‌ های جمعی غرب چیز دیگری

القا نکنید.

برگرفته شده از:مجله هفته

منع تصویر: اشپیگل

* اشاره به بازیکن سینمای هالیود Macaulay Culkin  درفیلم « تنها در خانه ـ Home Alone »  میباشد ـ بامداد

** واژن(Vagina ) ، الت تناسل زنان ـ بامداد

 

بامـداد ـ دیدگاه ـ ۲/ ۲۴ـ ۱۷۰۴

Copyright ©bamdaad 2024