دارالانشای حزب آبادی افغانستان تشکیل جلسه داد

 

جلسه دارالانشای حزب آبادی افغانستان تحت ریاست پوهاند داکتر محمد داوود راوش رییس حزب ، روز چهارشنبه مورخ پنجم ماه سنبله ۱۳۹۹ در شهر کابل دایر گردید. در جلسه روسای شعبات مرکزی حزب نیزحضور داشتند .

برای جلسه اجندای ذیل پیشنهاد که به اتفاق ارا تصویب گردید:

۱ ـ بررسی پلان کار دارالانشا برای هفت ماه سال ۱۳۹۹.

۲ ـ تصویب اسناد واحد حزبی ، چاپ و ارسال آن به کمیته های حزبی.

۳ـ  استفاده از تخنیک و تکنالوژی موجود جهت تامین ارتباط با کمیته های حزبی ولایتی و بیرون مرزی (راه اندازی کنفرانس های ویدیویی).

۴ ـ استماع گزارش از چگونگی جلسات هفته وار « ایتلاف احزاب ، سازمان های سیاسی و شخصیت های غیرمتشکل ملی - دموکرات و ترقیخواه افغانستان ».

در بخش نخست رفیق پرتو پلان کارهفت ماه سال ۱۳۹۹ دارالانشا را بخوانش گرفت .بعد از بحث پیرامون موضوع ، پلان تایید و مصوبه به اتفاق ارا تصویب شد . جهت تکمیل سیستم واحد اسناد حزبی ، فورم جدیدی که از جانب شعبه تشکیلات مرکزی تهیه شده بود با جلسه شریک ساخته شد .به سوالات رفقا پاسخ لازم ارایه ، ودر نتیجه فورم تایید و شامل سیستم واحد اسناد حزبی گردید . به شعبات مربوط وظیفه داده شد تا فورم را چاپ ،  و به کمیته های حزبی ارسال بدارند .

جهت ایجاد دموکراسی و شفافیت درون حزبی ، تامین ارتباط با کمیته های حزبی ولایتی داخلی و بیرون مرزی ، مقرره تدویر جلسات به شکل ویدیو کنفرانس ها که از جانب شعبه تشکیلات مرکزی تهیه شده بود به جلسه ارایه ، و پیرامون آن توضیحات مفصل تخنیکی داده شد . در مورد رفیق راوش نیز نکته نظریات خود را با رفقا شریک ساخته گفتند : طبق نیاز موجود زمان و تامین روابط زنده با کمیته های ولایتی ، ملاقات رودررو با کتگوری های مختلف و ولایات مختلف ، جوانان ، زنان ، شعبات شش گانه و تامین نظر خواهی روی مسایل مهم زنده گی سیاسی و اجتماعی ، وضع نامساعد امنیتی در شاهراه های کشور که مانع سفر های کاری می شود ، احیا این طریقه تماس ضرورت جدی است که باید ایجاد شود .

بعد از تبادل نظر و بحث، مورد تایید قرارگرفته و مصوبه ایی در مورد صادر گردید. به شعبات مربوط وظیفه داده شد تا به خریداری و نصب وسایل ضروری اقدام عاجل نمایند .

رفیق آرین معاون حزب پیرامون شرکت در جلسات هفته وار «  ایتلاف احزاب ، سازمان های سیاسی و شخصیت های غیرمتشکل ملی - دموکرات و ترقیخواه افغانستان » روشنی انداخته ، نظریات طرح شده جلسات را با رفقا شریک ساخت. همچنان رفیق راوش از شرکت شان در جلسه ایتلاف  گزارش ارایه ، و نکته نظرهای طرح شده در جلسه را مفصلا با رفقا توضیح نمود.

پیرامون موضوع ابراز نظر همه جانبه صورت گرفته و تصامیم اتخاذ شد .

در اخیر جلسه بر علاوه بحث روی اوضاع سیاسی و نظامی کشور، سلسله پیشنهادات و سوالات مطرح گردید که درهر مورد بحث صورت گرفته و تصامیم اتخاذ گردید .

کار جلسه که ساعت دوی بعد از ظهر آغاز گردیده بود ،حوالی ساعت چهار وسی عصر به امید تامین صلح در کشور و کار تشدیدی در سازمان ها و کمیته های حزبی اختتام یافت .

 

 

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۲/ ۲۰ـ ۲۷۰۸

 استفاده ازمطالب بامداد با ذکرماخذ آزاد است.

Copyright ©bamdaad 2020