سیمینار رهنمودی شعبه آموزش سیاسی و تبلیغ

 

امروز دوشنبه ۲۵ قوس ۱۳۹۸ سیمینار رهنمودی شعبه آموزش سیاسی و تبلیغ دفتر مرکزی حزب آبادی افغانستان برای مسوولین شعبات آموزش سیاسی و تبلیغ شورای ولایتی پروان در دفتر آن شورا دایر شد.
کار سیمینار با تلاوت آیاتی از قرانکریم توسط رفیق محمداکبر آغاز شد.
در ابتدا، رفیق استاد صابر رییس شورای ولایتی پروان گزارش وتجارب کارشعبات آموزش سیاسی و تبلیغ شورای ولایتی وسازمان های مربوط را ارایه ، و از تدویر کورس های آموزشی برای اعضا و توضیح اهداف حزب در میان مردم یادآوری نمود.
بعدا رفیق میرمحمد شاه رفیعی عضو دارالانشای حزب آبادی افغانستان در مورد ضرورت تشدید کار تبلیغاتی حزب درمیان مردم به تفصیل صحبت نموده  و رهنمود های مشخص بخش تبلیغ و ترویج  و اهمیت آموزش سیاسی اعضای حزب را تشریح نمود.
همچنان، رفیق روزبه رییس شعبه آموزش سیاسی و تبلیغ نیز در خصوص اهداف و برنامه حزب ومکلفیت های اعضای حزب برای توضیح آن در میان مردم گزارشی را ارایه نمود.

درادامه ، مواد رهنمود های کار شعبات آموزش سیاسی و تبلیغ  در۱۲ نمونه شامل رهنمود ها، پلان ها، درسنامه ها و روش های استفاده آن برای اشتراک کننده ها توضیح و توزیع گردید.
در اخیر رفیق رفیعی به سوالات اشتراک کننده ها پاسخ داده ، و اشتراک کننده های سیمینار حمایت شان را از اهداف و برنامه های حزب آبادی افغانستان و تحقق آن درعمل ابراز کرده و تدویر وادامه سیمینار های رهنمودی را برای اعضای حزب موثر دانستند.

 

 

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۲/ ۱۹ـ ۱۶۱۲

Copyright ©bamdaad 2019