کنفرانس اروپایی حزب آبادی افغانستان موفقانه برگزار شد

 

 

بروز یکشنبه ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۹ ترسایی کنفرانس اروپایی حزب آبادی افغانستان با شرکت نماینده گان منتخب شوراهای کشوری حزب ، شماری از کادرها و فعالین حزب ، شخصیت های اثرگزار جنبش دادخواهی و دموکراتیک افغانستان  و نماینده گان احزاب و سازمانهای سیاسی افغان در اروپا در شهر کسل المان برگزار شد. درنخست رفیق صفت الله عملیار سکرترمسوول و رییس کمیسیون تدارک و برپایی کنفرانس اروپایی حزب گزارش مبسوط و پرمحتوایی ازکارکردهای پرثمراین کمیسیون را ارایه نموده ، و برای کارکنفرانس آرزوی موفقیت نمود. 

کنفرانس پس تثبیت تعداد نماینده گان حاضردرجلسه ، انتخاب هیات رییسه ، کمیسیون های تحریر و اعتبارنامه در فضای صمیمت رفیقانه و همدلی رسما به کار خود آغاز، و برنامه کاری کنفرانس شامل ارایه گزارش از فعالیت های شورا دردوره کاری ، گزارش مالی شورا ، انتخاب شورای جدید اروپایی و تعین رییس ، معاونین و سکرتر مسوول شورا و صدور قطع نامه کنفرانس با اتفاق آرا مورد پسند و تایید قرارگرفت.

در بخش اول نشست رفیق کاوه کارمل رییس پیشین شورا گزارش کوتاهی از کارکردهای شورا را پیشکش نمود. در ادامه رفیق حنیف ضرابی مسوول مالی شورا  گزارش مالی شورا را به نماینده گان منتخب ارایه داشت. پیرامون این دو گزارش نماینده گان به بحث و گفت و گوهای رفیقانه پرداخته ، با اتفاق آرا گزارش های بالایی را مورد تایید قراردادند.

درجلسه تعدادی از فرستاده گان سازمانها دوست و همسو پیامهای شادباش شانرا به خوانش گرفته برای کارکنفرانس و حزب آبادی افغانستان آرزوی پیروز نموده ، بر ضرورت همسویی و همکاری بین نیروهای هوادار دموکراسی و عدالت اجتماعی تاکید ورزیدند.

در بخش بعدی کار کنفرانس مساله انتخاب شورای جدید اروپایی ، رییس ، معاونین و سکرتر مسوول آن قرارداشت که پس از بحث و تبادل نظرهمه جانبه ، نماینده گان منتخب کنفرانس با تعهد بر منافع حزب و پابندی به اصول بنیادی آن در فضای صمیمت رفیقانه ، همبستگی ، تفاهم و همدلی اعضای شواری اروپایی جدید را انتخاب نمودند.

شورای اروپایی منتخب حزب آبادی افغانستان در نخستین نشست خود رفیق داکترحبیب منگل را به حیث رییس ، رفیق ها دیپلیوم انجنیرعمرمحسن زاده و صمد کارمند را به صفت معاونین و رفیق صفت الله عملیار را با اتفاق آرا به حیث سکرتر مسوول شورا انتخاب نمودند.

 

 

 


گزارش مفصل این کنفرانس با اهمیت و تاریخی بزودی از طریق تارنمای بامداد به نشر میرسد.

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۱/ ۱۹ـ ۱۷

Copyright ©bamdaad 2019