گزارش جلسه شورای ایالتی بادن ورتیمبیرگ ، شورای کشوری المان حزب آبادی افغانستان


بروز شنبه ۴ می ۲۰۱۹ ترسایی جلسه شورای ایالتی  بادن ورتیمبیرگ دایر شد. درآغازکارجلسه رفیق جنرال خلیل عنایت، مسوول شورای حزبی اشتوتگارت برنامه کاری شامل: ارایه گزارش یکساله کاروفعالیت سازمان ، انتخاب نماینده به کنفرانس شورای اروپایی ، جمع آوری حق العضویت ها واعانه به کنفرانس ، پیشنهادات و انتقادات را به جلسه پیشنهاد نمود که بعد از بحث ومشورت رفیقانه به اتقاق نظرتایید شد . 

مطابق به اجندا رفیق عنایت گزارش همه جانبه ایی ازکار و فعالیت یک ساله سازمان را ارایه وکمبودی ها ونواقص را نیزمشخص  ساختند . پس از بحث و گفت گو گزارش ارایه شده تایید شده و  تدابیرلازم برای بهبود کار اتخاذ گردید . 

درادامه کارجلسه رفیق عنایت رفقا هر یک ، عبدالمنان رزمل وحنیف ضرابی را بحیث نماینده برای اشتراک به کنفرانس شورای اروپایی حزب پیشنهاد نمودند که پس از رای گیری این دو رفیق به اتفاق ارا منحیث نماینده برگزیده شدند.همچنان دراین جلسه حق العضویت الی اخیرربع اول سال ۲۰۱۹ ترسایی تصفیه ، واعانه جمع آوری گردید .

دراخیرکارجلسه رفیق حنیف ضرابی به نماینده گی ازاشتراک کننده گان جلسه از رفیق خلیل عنایت که با وجود مریضی شدید که عاید حال شان بود جلسه را با حوصله مندی و صمیمیت رفیقانه مدیریت و رهنمایی کردند ابراز قدردانی ، تشکر و سپاس نمود .

بااحترامات رفیقانه

 خلیل عنایت   

مسوول شورای ایالتی اشتوتگارت

 

 

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۲/ ۱۹ـ ۰۶۰۵

 

استفاده ازمطالب بامداد با ذکر ماخذ آزاد است. 

 

 Copyright ©bamdaad 2019