جلسه کادرها و فعالین شوراهای حزبی شهری و ولایتی کابل حزب ملی ترقی مردم افغانستان

 

جلسه کادر ها و فعالین شورا های شهری و ولایتی کابل حزب ملی ترقی مردم افغانستان روز پنجشنبه مورخ ۲۰ ثور ۱۳۹۷ در تالار دفتر مرکزی حزب در شهر کابل دایر گردید. در جلسه رفیق پوهاند داکتر محمد داوود راوش رییس حزب، اعضای دارالانشا ، بیروی اجراییه،مسوولین شعبات و کمیسیونهای مرکزی حزب ، روسای شورا های شهر و ولایت کابل ، کادر ها و فعالین هردو شورا شرکت داشتند. کار جلسه با تلاوت آیات از قرآن کریم توسط رفیق رضایی آغاز که به تعقیب آن سرود ملی جمهوری اسلامی افغانستان پخش گردید.

جلسه تحت اجندای ( سهم  گیری فعال اعضای حزب در پروسه انتخابات ) به کار خود ادامه داد. سخنران اصلی جلسه رفیق راوش بودند که چنین گفتند: تشکر از رفقا که در جلسه کادرها و فعالین امروز با وجود تهدیدات امنیتی اشتراک نمودند . دارالانشای حزب برای شهر کابل رفقا  داکتر عبدالرشید جانباز و داکتر محمد داوود راوش را برای پارلمان کاندید نموده اند. رفتن و سهم گرفتن در پروسه انتخابات یک مسوولیت و یک دین است. ما باید این مسوولیت را بخوبی ادا نماییم .در صورت موفقیت ما در پارلمان کار خواهیم کرد. پارلمان آینده ما روشنفکری خواهد بود. در پارلمان آینده غاصبین و زورمندان  کمتر جای خواهند داشت. ما به همکاری و کار مشترک فرد فرد شما نیاز داریم . رفقا در محلات شان کمیته های کاری را ایجاد نمایند.دراین کمیته ها ملا امامان، علما ، دانشمندان ...سهیم شوند .هر روز کار خود را ارزیابی کرده و به دفتر مرکزی گزارش دهید. هر رفیقی که میتواند تا آخر عمر مبارزه کند ، میتواند باعث تغییرات در جامعه شود. ما تعهد اخلاقی داریم .ما باید در جامعه فعال باشیم .ما برای انتخابات کار می‌نماییم.

رفیق راوش از نشر اعلامیه رفیق عبدالحی مالک معاون حزب که با حزب قطع علاقه کرده ، ابراز تاسف کرد و آن را به نفع حزب و جنبش ترقی خواهانه  ندانست.

رفیق راوش حوادث خونین روز گذشته شهر کابل را که باعث شهادت و مجروح شدن هموطنان ما گردید محکوم نموده ؛ و از قربانی ها ؛ و پایمردی نیروهای پولیس ملی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی حمایت نمود.

بعدا شش تن به نوبت روی پروسه انتخابات، تجارب و نظریات خود را ابراز نمودند .از جمله رفیق عبدالرشید آرین عضو دارالانشای حزب از رفقا تقاضا نمود تا در پروسه انتخابات فعال باشیم و از کاندیدان حزب خود در مرکز و ولایات حمایت نمایند.

دراخیر پیام جلسه کادرها و فعالین شورا های شهری و ولایتی کابل حزب توسط رفیق انجنیر محمد امین پرتو عضو بیروی اجراییه شورای حزبی شهر کابل ، و رییس کمیسیون تبلیغ و فرهنگ حزب قرایت گردید که به اتفاق آرا مورد  تایید قرار گرفت.

جلسه به امید ترقی و تامین صلح سراسری در کشور حوالی ساعت ۱۱ قبل از ظهر اختتام یافت.

 

پیام جلسه فعالین و کادرهای حزبی شورا های شهری و ولایتی کابل حزب ملی ترقی مردم افغانستان

 

 

 شهر کابل –  ۲۰ ثور۱۳۹۷

رفقای عزیز !

امروز فعالین و کادر های نواحی حزبی بیست گانه شورای شهر کابل و شورا های حزبی سیزده گانه ولسوالی های کابل ، همراه با عده یی از اعضای محترم بیروی اجراییه و دارالانشای حزب، در دفتر مرکزی ، در فضای وحدت رفیقانه ، همبسته گی ، همدلی ، اتحاد و یک پارچه گی گردهم آمده اند تا وظایف اعضای حزب ملی ترقی مردم افغانستان را در پروسه ملی و میهنی کشور ، یعنی اشتراک فعالانه در انتخابات پارلمانی و شورا های ولسوالی سال ۱۳۹۷ در سراسر کشور ، بخصوص ولایت کابل مشخص و تصامیم اتخاذ نمایند.

انتخابات پارلمانی و شورا های ولسوالی که طی سال جاری راه اندازی میشود و هم انتخابات ریاست جمهوری و شورا های ولایتی که در سال ۱۳۹۸ برگذار میگردد ، نقاط عطف در زنده گی سیاسی کشور و مردم ماست . مردم کشور طی سیزده سال گذشته ، انتخابات های  پراز تقلب و پارلمان های کمیشنکارو مافیایی را تجربه کرده اند که نقش منفی در زنده گی شان ایفا نموده و خطوط  قرمز کشیدند. دامن زدن به فعالیت های ضد ملی ، قومی ، مذهبی ، لسانی ، وابسته گی و خوش خدمتی به استخبارات کشور های بیگانه ، چور، چپاول ، غضب زمین و دارایی های عامه ، قاچاق مواد مخدر ، اختطاف، سبوتاژ ، تجاوز و ده ها حرکت و فعالیت ضد ملی تحت مدیریت آنها قرار داشته، عملا زنده گی مصوون، خوشی و خوشبختی مردم ما را سبو تاژ و نان را از دسترخوان شان دزدیده اند. برای نجات کشور در سیستم موجود و منزه نگهداشتن ماشین حکومت از وجود عناصر فروخته شده، خایین و چپاولگر، باید دموکراسی واقعی تامین و مردم کشور با هوشیاری تام رای خود را استعمال و بکوشند تا خدمتگذاران واقعی خود را تثبیت و رای خود را به نفع آنها بکار برند. دارالانشای حزب ملی ترقی مردم افغانستان، این مساله ملی را تحت بررسی قرار داده ، در زمینه رهنمود ها و مصوبات صادر نمودند که در روشنی آن و کارهدفمند، شورا های حزبی ولایتی ۲۴ کاندید خود را به پارلمان کشور معرفی نموده اند. در سایر ولایات ایکه تا حال کاندید نداریم ، با سایر نیرو های مترقی و دموکرات در جبهه واحد از کاندیدان جبهه پشتیبانی می‌نماییم.

رفقای عزیز، رزمنده گان راه خوشبختی انسان !

ما به همه مردم افغانستان، نیروهای ملی و دموکرات کشور ، اعضای پر افتخار و یک پارچه حزب ملی ترقی مردم افغانستان، هوا داران و دوستان عزیز در داخل و خارج از مرزهای کشور ، در هر جایی که زنده گی دارند خطاب می ‌نماییم تا درین پروسه ملی و نهایت اساسی سهم فعال بگیرند. خود ، فامیل ها، دوستان ،اقارب و همبسته گان شانرا تشویق نمایند تا به محلات توزیع کارت مراجعه و کارت اخذ بدارند. در ثانی با عزیزان خود در هر ولایتی که زنده گی دارند تماس گرفته ، آنها را تشویق نمایند تا با دفاتر شورا های ولایتی حزب در سراسر کشور تماس برقرار؛ و نامزدان حزب خود را با دادن فوتو کاپی تذکره، کمک های مادی ، معنوی و بعدا استعمال رای ، حمایت نمایند ، تا با اینکار بتوانیم نیروهای سالم اندیش را به پارلمان فرستاده ؛ و از آن طریق مردم و وطن را نجات دهیم .

به پیش به سوی روشنی ، خوشبختی ، صلح و ترقی !

 

 

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۲/ ۱۸ـ ۱۱۰۵

استفاده ازمطالب بامداد با ذکر ماخذ آزاد است.

Copyright ©bamdaad 2018