پیام دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان به مناسبت نهم حوت روز نیروهای امنیتی و دفاعی کشور

 

هموطنان عزیز ، نیروهای دفاعی وامنیتی کشور!

دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان به نماینده گی از اعضای رزمنده حزب ، نهم حوت روز ملی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را از صمیم قلب تبریک گفته ، پیروزی ها وموفقیت چشمگیر شما  دلیرمردان راه آزادی را خواهانیم .
نیروهای امنیتی کشور اعم از اردوی ملی ، پولیس ملی  وامنیت ملی سپر مطمین دفاع از سرزمین افغانستان بوده ، شب و روز جهت دفاع از مردم ، کشور و خنثی سازی حملات  ناجوانمردانه  عناصر خودفروخته و وابسته به استخبارات بیگانه  سینه سپر نموده ؛ و با قبولی شهادت بهترین فرزندان این وطن ، از وجب وجب خاک کشور دفاع نموده ، امنیت را به مردم کشورتامین می کنند.
ما درحالی که از قربانی ، شجاعت ، پایمردی ، جانفشانی وتحرکات نظامی نیروهای امنیتی کشور پشتیبانی می نماییم ، آنرا تایید ؛  و درپهلوی نیروهای رزمنده و آگاه  خود  قرار داریم ، زحمات و جانفشانی شانرا به دیده قدرنگریسته استقبال می نماییم .
حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان از نیروهای مسلح قهرمان کشور با قاطعیت پشتیبانی نموده؛  آنها را ضامن امنیت ، صلح و آرامش سراسری کشور می داند و به رشادت ، پایمردی ، مبارزه  وجانبازی نیروهای مسلح کشور افتخار نموده از شهدا قدردانی به عمل آورده، حمایت می نماید .


دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان یکباردیگر این  روز ملی و تاریخی را به تمام منسوبین قوای مسلح کشور تهنیت گفته موفقیت های شان در راه دفاع از مردم و کشور از بارگاه خداوند(ج) آرزو می نماید .

 

پوهاند داکتر محمد داوود راوش
رییس حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان

 بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۳/ ۱۷ـ۲۷۰۲