گزارش نشست شورای کشوری بلجیم حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان

 

جلسه شوراى كشورى بلجيم حزب متحد ملى ترقى مردم افغانستان بتاريخ ٢٥ دسامبر ۲۰۱۶ ترسایی  برگزار شد.

نشست با اعلام رسمیت جلسه و صحبت رییس شورا رفيق داود شجاع زاده افتتاح گرديد.

درآغاز اجنداى مطروحه  از سوی رفقا به بحث گرفته شده  و با افزايش يكى ـ دو مورد باتفاق آرا مورد تاييد قرارگرفت.

سپس رفیق داکتر رحیم رامشگر به حیث گرداننده گی جلسه ؛ و يكی از رفقا بحيث منشى تحرير با اتفاق ارا تعین گردیدند.

در بخش نخست  جلسه پرمحتوا و ارزنده شورا ، از معرفى يك عضو جديد يادآورى بعمل آمده و عضویت وی با اتفاق آرا منحيث عضو كامل الحقوق سازمان پذيرفته شد.

درادامه مسوولین شعبات سازمان از کار و فعالیت شان در فاصله میان دو نشست شورا گزارش همه جانبه  پیشکش نمودند که رفقا درباره آن بحث و گفت و گو ؛ و فعالیت های مسوولانه شعبات سازمان را ستوده و برای شان آرزوی پیروزی های فزونتررا کردند.

بخش بعدی جلسه به کار تیوریک اختصاص داده شده بود که در آن رفقا درباره :

١- سياست اقتصادی حزب ( رفیق داود شجاع زاده )

٢- بحث درمورد سياست كادری حزب ( رفیق بازساز) 

٣- بررسى و ارزيابى اوضاع سياسى كشور، منطقه و جهان ( رفیق یاسین صادقی )

صحبت نموده و با تکیه بر اسناد بنیادی ، دیدگاه های حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان را در این بخش های توضیح دادند. رفقای حاضر درجلسه به صورت فعال دربحث و گفت و گوهای رفیقانه در باره مسایل یاد شده شرکت نموده ؛ و نظریات شانرا با حاضرین شریک ساختند.

کارنشست با بحث در باره امور مالى سازمان ادامه پیدا نمود. درگزارش مسوول مالی سازمان تذکر رفته است که حق العضويت هاى سازمان الی اخیر سال ۲۰۱۶ ترسایی همه تصفیه شده است. وی از اینکه رفقا با مسوولیت و دسپلین عالی در این بخش نیز مسوولیت سازمانی شانرا انجام داده اند ابراز رضایت و خوشی نمود.

بخش آخری اجندا به تعيين و توظيف معاون شورا اختصاص داده شده بود.بنا به پيشنهاد عده ای از رفقا و آماده گى خود رفيق شريف شمال ، موصوف به اتفاق آرا بحيث معاون شوراى كشورى بلجيم حزب پذيرفته شد .

در نشست رفقا پیشنهادات سازنده ایی را برای رشد بیش تر سازمان ارایه نموده و بر ناکرده های سازمان انتقاد نمودند. آنها وعده سپردند تا کاستی های موجود را برکنار ساخته و شورای کشوری بلجیم حزب را به یکی از سازمان های نمونه تبدیل نمایند.

درختم کارجلسه  زمان ، محل و گرداننده  نشست آینده شورا تعین گردید.

جلسه به آرزوی رشد و استحکام مزید سازمان اروپایی حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان  ، پیاده نمودن تصامیم تاریخی و آینده سازهیات رهبری حزب ، صلح جهانی  و سرفرازی انسان  در فضای صمیمت واعتماد رفیقانه به پایان رسید .  

(شعبه تبلیغ و فرهنگ)

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۱/ ۱۶ـ ۳۰۱۲