گزارش از نشست شورای کشوری ناروی حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان

 

اجلاس شورای ناروی حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان روز یکشنبه ۳۰ اکتوبر سال جاری از طریق شبکه پال برگزارگردید.

درنخست رفقا میرویس امیری و افضل بهار در باره انکشافات در سازمان اروپایی حزب و ضرورت تسریع پروسه ادغام تشکیلاتی درکشور ناروی صحبت ؛ و براهمیت این پروسه در رشد و اثرگزاری حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان اشاره نمودند.

در ادامه کار این نشست رفیق صفت الله عملیار مسوول شعبه اسناد و ارتباط سازمان اروپایی حزب در باره میکانیزم تصویب شده از سوی رهبری حزب و سایر اسناد حزبی در باره پیشبرد کار مشترک و انسجام بیشتر امورحزبی اشاره نمود.

براساس پیشنهاد رفقا بهار و امیری فیصله به عمل آمد تا کمیته رهبری شورای ناروی حزب با ترکیب رفقا هریک :

ـ صفت الله عملیار

ـ رسول همکار

ـ یوسف خدمتگار

ـ میرویس امیری

ـ افضل بهار

ـ گل احمد صباح

فعالیت شورای کشوری ناروی حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان را رهبری  و از کارکردهای خود به  شورای انسجام وهماهنگی حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان در اروپا  گزارش دهند.

علاوتاً فیصله به عمل آمد تا رفقا میرویس امیری و افضل بهار به صورت دورانی فعالیت کمیته رهبری شورای کشوری ناروی حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان را اداره و رهبری نمایند.

در پایان نشست فیصله شد تا درباره پیشنهادهای رفقا پیرامون مسایل تشکیلاتی ، امورمالی و سایر مسایل در نشست  قریب الوقوع کمیته رهبری شورا تصمیم اتخاذ گردد.

جلسه به امید رشد و استحکام هرچه فزونتر سازمان اروپایی حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان ، صلح و امنیت در کشور و سعادت برای مردم وطن و جهان در فضای اعتماد به پایان رسید.

 بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۵/ ۱۶ـ ۰۱۱۱