تدویر سیمینار تشکیلاتی

طبق مصوبه دارالانشا حزب ،امروز شنبه مورخ ۱۳۹۵.۵.۱۶ ساعت ۲ بعد از ظهر سیمینار تشکیلاتی برای توضیح اسناد وحدت جهت ادغام تشکیلاتی شوراهای ولایتی احزاب سابق متحد ملی و ملی ترقی مردم افغانستان دایر گردید.

در جلسه رفقای اعزامی به ولایات هر دو شاخه حزب شرکت داشتند.
در آغاز رفیق پوهاند داکتر محمد داوود راوش رییس حزب کار سیمینار را افتتاح نموده ؛ در قسمتی از بیانیه شان گفتند: «  شما رفقا کسانی هستید که حزب نوین آینده را می سازید. در کار ادغام نورم های تشکیلاتی را جدا رعایت کنید، به رهنمود ها و میکانیزم تشکیلاتی عمل نماید، حوصله مندی را از دست ندهید، با فهم تشکیلاتی ، حوصله مندی و واقعبینی عمل کنید .»
بعدا رفیق میاگل خالد صحبت نموده ، رفقا را به تعاون ، رفاقت و همدلی دعوت نمود.
رفیق وحدت رییس شعبه تشکیلات مرکزی حزب پیرامون اسناد بسته تهیه شده ، به هریک از رفقای اعزامی صحبت نموده ، هر سند را به طور جداگانه به توضیح گرفت.
پیرامون موضوع رفقا نظریات و پیشنهادات سازنده خود را شریک ساختند.
تصمیم اتخاذ شد تا بعد از سیمینار قیم های اعزامی با ولایات مربوط ارتباط تیلفونی برقرار نموده، کار خود را طبق رهنمود آغاز و با تفاهم و آماده گی ولایات سفر خود را تنظیم کنند.
همچنان فیصله شد تا فردا یکشنبه شعبات تشکیلات مرکزی و مالی در دفتر مرکزی نشست های مشترک را سازماندهی نموده ، روی لوایح ، مقررات و طرزالعمل های کاری مربوط بحث ؛ و اسناد واحد را تهیه و جهت منظوری به دارالانشا پیشکش نمایند .
کار سیمنار حوالی ساعت ۴ عصر به امید تحقق هر چه زودتر ادغام تشکیلاتی در شورا های ولایتی اختتام یافت .


( کمیسیون تبلیغ و فرهنگ)

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۳/ ۱۶ـ ۰۷۰۸