پیام شادباش دارالانشای حزب ملی ترقی مردم افغانستان به مناسبت جشن باستانی نوروز و حلول سال نو ۱۳۹۵ خورشیدی

هموطنان عزیز!

دارالانشای حزب ملی ترقی مردم افغانستان مسرت فراوان دارد که به نماینده گی از تمام اعضای حزب ، حلول روز جهانی نوروز و سال نو ۱۳۹۵خورشیدی را به تمام مردم عزیز افغانستان و جهان  صمیمانه تبریک وتهنیت می گوید.
مردم شریف افغانستان در طول تاریخ از روز نوروز به خوبی وشایسته گی تجلیل و بزرگداشت به عمل آورده ؛ و با کار سازنده در سرسبزی ، آبادی وعمران کشور سهم وطن دوستانه شان را داشته اند. مردم ما هرسال نو را به آرزوی سال بهتر از پار وبهبود حیات اقتصادی واجتماعی خود آغاز نموده و تلاش داشته تا کشور شان با ترقی وپیشرفت همراه گردد. مردم افغانستان در شرایطی از نوروز وسال نو خورشیدی جشن می گیرند که سال گذشته را با تمام مشکلات اقتصادی و اجتماعی پشت سر گذاشتند؛  واز اثر ادامه ناامنی ها ، خشونت ، جنگ وجرایم سازمان یافته ، بازهم قربانی ها وخسارات فراوان مادی ومعنوی را متحمل گردیدند. بازهم فقر وبیکاری زنده گی آنها را بیشتر تهدید کرد و حکومت وحدت ملی به نسبت نداشتن استراتیژی روشن برای تامین صلح وثبات ، آغاز بهبود وضع اقتصادی واجتماعی ، نتوانست در حیات مردم تغیرات بنیادی را به وجود آورد. با گذشت هرروز فاصله میان فقر وثروت افزایش و تعمیق یافت و وضع امنیتی، اقتصادی واجتماعی جامعه پچیده تر و بدتر گردید و آینده صلح و رشد همه عرصه های جامعه ما تا هنوز به خوبی روشن نیست.
دارالانشای حزب ملی ترقی مردم افغانستان ، در روشنی برنامه حزب، برای ترقی و پیشرفت جامعه تلاش و مبارزه می نماید.آرزومند است تا سال آینده سال صلح سراسری ، صلح عادلانه ، صلح واقعی وصلح برای همه باشد . نیروهای دفاعی و امنیتی کشور با حمایت کامل مردم بازهم در راه دفاع از مردم و میهن به موفقیت بزرگ نایل آیند.آرزومند است تا سال آینده بیشتر از گذشته سال همبسته گی و وحدت نیروهای دموکراتیک و ترقی خواه کشور بوده و وحدت ملی مردم ما هر چه بیشتر تحکیم وتقویت یابد.
دارالانشای حزب ملی ترقی مردم افغانستان یکبار دیگر حلول روز نوروز وسال نو ۱۳۹۵ خورشیدی را به تمام مردم شریف افغانستان وجهان تبریک گفته ؛ وبرای شان آرزوی بهروزی وموفقیت های فراوان می نماید.

هرروز تان نوروز، نوروزتان پیروز!

با تقدیم احترام

پوهاند داکتر محمد داوود راوش

رییس حزب ملی ترقی مردم افغانستان

 

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۱/ ۱۶ـ ۲۰۰۳