تدویر جلسه شورای کشور فنلند حزب ملی ترقی مردم افغانستان

 

تاریخ ۲۲.۱۰.۲۰۱۵ شهر هلسینکی

 

جلسه توسط رفیق عبدالرحیم لطیف زی آغاز گردید و اجندای آتی برای پیشبرد کار جلسه پیشنهاد گردید که به اتفاق آرا تائید گردید.

۱ـ بحث پیرامون اسناد وحدت.

۲ـ ارایه معلومات مفصل غرض آگاهی بیشتر رفقا توسط رفیق رزمیار که تازه از وطن برگشته و پروسه وحدت را از نزدیک همراهی کرده اند.

۳ـ پرداخت اعانه و حق العضویت

۴ ـ ارسال پیام مسرت و خوشی از وحدت .

رفیق لطیف زی از نشست کادر ها و فعالین شورای اروپایی که از طریق انترنت دایر گردیده بود به رفقا معلومات داد.و همچنان اسناد پلان شعبه تشکیلات و مکانیزم و حدت که قبلآ در دسترس رفقا قرار داشت به صورت فشرده روی آن بحث صورت گرفت.و فیصله شد تا رفقا پیشنهادات مورد نظر خود را در غنی سازی اسناد متذکره برای کنگره آماده بسازند.

در بخش دوم رفیق رزمیار نخست اوضاع سیاسی وطن را تشریح نمود  و معلومات مفصل و یک دید مثبت از فضای وحدت برای رفقا ارائه نمود و به سوالات رفقا پاسخ های قناعت بخش دادند.

حق العضویت رفقا الی اخیر ربع سوم سال روان تصفیه گردید.

در اخیر :

پیام مسرت و استقبال از و حدت

 

ما رفقای فنلند از پروسه وحدت استقبال نموده  وحدت میان نیرو های ملی و مترقی وطن مانراعمل نیک و به نفع ترقی و پیشرفت میدانیم و بخصوص در شرایط کنونی کشور عزیز ما که روزگار سختی را میگذراند نه تنها ازین وحدت و همچو وحدت واتحاد ها پشتیبانی و استقبال مینماییم بلکه در تحکیم و حفظ آن تا آخرین توان مبارزه مینماییم.

بااحترام

۲۲.۱۰.۲۰۱۵

 

ازطرف جلسه شورای کشوری فنلند

حزب ملی ترقی مردم افغانستان

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۱/ ۱۵ـ ۳۰۱۰