پیام تبریکی کمیته اجراییه حزب مردم افغانستان

به مناسبت حلول عید سعید فطر (رمضان)

 

  هموطنان عزیز !

مسرت فراوان داریم که به مناسبت حلول عید سعید فطر (رمضان) بهترین تبریکات خود را به نماینده گی از تمام اعضای وطندوست و مردم دوست حزب مردم افغانستان برای تمام هموطنان مسلمان و عزیز کشور و تمام مسلمانان جهان ، از صمیم قلب تقدیم می نماییم.

مردم ما در جریان ماه مبارک رمضان سال جاری شاهد فعالیت های موفقانه دفاعی و امنیتی منسوبین قهرمان قوای مسلح در سراسر کشور از جمله در ولایات کندز، بدخشان، تخار، ننگرهار، میدان وردگ، هرات، قندهار، هلمند، فاریاب، پکتیکا و سایر ولایات کشور بودند؛ که این منسوبین عزیز با جانبازی و فداکاری از مردم و کشور خود شجاعانه دفاع نمودند و قهرمانی و جانبازی ده ها تن آنها ازجمله بریدمن عیسی لغمانی در مقر پارلمان و نجیب الله شهید در برمل پکتیکا هیچ گاه فراموش مردم ما نمیشود و مردم شرافتمند افغانستان از این مدافعین صدیق میهن پشتیبانی و حمایت همه جانبه نموده و بازهم برای آنها در راه اجرای موفقانه وظایف وطن دوستانه شان از بارگاه خداوند موفقیت آرزو مینمایند.  

مردم ما در این ماه مبارک رمضان بازهم شاهد افزایش فقر ، بیکاری ، جنگ ، نا امنی ها ، فساد و جرایم سازمان یافته در کشور بودند؛ که خونین ترین حادثه آن حملات تروریستی دشمنان مردم ما بر پوسته های پولیس محلی  ولسوالی جلریز میدان وردک و شهادت بیرحمانه  سربازان پولیس آن محل بوده که آنرا فراموش نخواهند کرد و بر عاملین این جنایت نفرین می فرستند.

حزب مردم افغانستان از مذاکراتی که بر پایه حفظ استقلال، حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و منافع ملی، ارزش های قانون اساسی و دموکراسی باشد ، به منظور تامین صلح سراسری، صلح همگانی و صلح برای همه حمایت مینماید.

حزب مردم افغانستان از خواست ها و اهداف مردم برای بهبود حیات اقتصادی و اجتماعی جامعه پشتیبانی نموده و برای آوردن تحولات که مردم در مرکز آن قرار داشته باشد ، تلاش می نماید.

حزب مردم افغانستان می خواهد تا حکومت وحدت ملی روی سیاست جاری حکومت تجدید نظر نموده ، در راه ترقی و پیشرفت ، کاهش فقر و بیکاری و مبارزه قاطعانه علیه دشمنان مردم افغانستان تدابیر لازم اتخاذ نماید. درغیر آن مشروعیت حکومت وحدت ملی زیر سوال خواهد رفت و بحران ها در کشور از کنترول خارج خواهد گردید و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم ما هرچه بیشتر افزایش خواهد یافت. 

کمیته اجراییه حزب مردم افغانستان بار دیگر حلول عید سعید فطر (رمضان) را به تمام هموطنان عزیز و مسلمان جهان تبریک گفته سعادت آن ها را آرزو می نماید.

پوهاند داکتر محمد داوود راوش

رییس حزب مردم افغانستان     

بامداد ـ پیام ها وگزارشات ـ ۲/ ۱۵ـ ۱۶۰۷