پیام شاد باش شورای اروپایی حزب مردم افغانستان به مناسبت فرارسی سال ٢٠١٥ ترسایی

سال ٢٠١٤ با همه خوبی ها و زشتی هایش به گهنامه تاریخ ره سپرد. این سال برای شورای اروپایی حزب مردم افغانستان سالی بود پر از فراز وفرود و مملو از دستاورد ، شادی و اندوه.
طی سال گذشته  سازمان ما درهمپشتی و یاری رفیقانه  توانست کارهای سودمندی را دربیان اماج ها و اندیشه های حزب ، دفاع از منافع مهاجران افغان در اروپا ، ارزش های جهانی حقوق بشر و دفاع از صلح و پیشرفت انجام دهد.

در این سال با وجود تنش ها وتازش های جدید در افغانستان وجهان امید های تازه ای نیز درکشور و سیاره ما جان گرفت. توده های مردم در بسیاری از کشورها  در راه صلح ، آزادی و  برابری به پا ایستادند و صدای شانرا در برابر جنگ ، بهره کشی و حق تلفی بیان کردند. با وجود بحران  و شرایط ناگوار اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جهان نقش جنبش های اجتماعی و مردمی افزون تر شده و این جنبش ها در بسیاری از کشورها جان تازه گرفتند.  
در چنین شرایط ما بسوی سال نوی گام می گذاریم. امید آن داریم که در نتیجه تلاش و مبارزه اگاهانه و سازمان یافته ؛ مردم ، شورای اروپایی ما ، حزب ما و خانواده بزرگ دموکرات ها ، دادخواهان  و ترقی پسندان میهن به دستاورد های تازه تر در راه بهبود شرایط زنده گی ، صلح و سرفرازی انسان دست یابند.
شورای اروپایی حزب مردم افغانستان در حالی كه فرارسی سال٢٠١٥  ترسایی  را به اعضای حزب مردم افغانستان، ایتلاف احزاب و سازمانهای دموکرات و ترقیخواه افغانستان،  هم اندیشان ، همدیاران مهاجر، احزاب و سازمانها برادر در اروپا و جهان شادباش وتبریك می گوید ، آرزو دارد ، تا در سال جدید درخت آرامش وبهزیستی در سرزمین جنگ زده ما افغانستان به بهره وری برسد ؛  و صلح جهانی ، آرامش و بهزیستی نصیب بشریت گردد.


كاوه كارمل
رییس شورای اروپایی حزب مردم

 

بامداد ـ زنده گی سازمانی ـ ۳/ ۱۴ـ ۳۱۱۲