پیام تسلیت دارالانشای حزب آبادی افغانستان بمناسبت درگذشت رفیق حسن سپاهی

با تاسف و درد امروز یک مبارز دیگر راه خدمت گذاری به انسان زحمتکش کشور را از دست دادیم . محترم محمدحسن سپاهی ریس اتاق پیشه وران و دکانداران افغانستان و عضو دارالانشای حزب آبادی افغانستان ،حوالی ساعت چهار صبح امروز دوشنبه ۳ قوس ۱۳۹۹ باثر مریضی که عاید حال شان بود وفات نمود ه و به ابدیت پیوست .

انالله و انا الیه راجعون

دارالانشای حزب آبادی افغانستان، تاثرات عمیق خود را به نسبت این ضایعه بزرگ ابراز میدارد ، زیرا یک تن از نخبه گان و رفیق روزهای دشوار خود را که در سخت ترین شرایط راه مبارزه و پیکار را رها نکرده و سرسختانه در مقابل هر نوع فشار و ناملایمات مبارزه نموده و در پهلوی همسنگران خویش قرارداشت را از دست داد .

رفیق سپاهی شخص مودب ، حلیم ، وفا دار به آرمانهای حزب محبوب خود ، پیشرفت و ترقی کشور بوده ، شب و روز در خدمت مردم کشور قرارداشته از طریق امکانات رسمی بخاطر انسجام و تحقق خواست های مشروع پیشه روان و دکانداران کشور فعالانه کار مینمود.

ما دراین غم ‌بزرگ شریک هستیم و امروز یکتن از صادقترین فرزندان حزب ، وطن و جنبش ترقی خواه کشور را از دست دادیم .

روح رفیق سپاهی شاد و بهشت برین مکانش باد!

به همه اعضای حزب آبادی افغانستان، جنبش ترقی خواه کشور ، فامیل معزز ،دوستان، اقارب ، رهبری و اعضای اتاق پیشه روان و دکانداران کشور تسلیت عرض نموده، صبر جمیل آرزو دارم .

 

پروفیسور داکتر محمد داوود راوش

رییس حزب آبادی افغانستان

 

یادداشت : به اطلاع دوستان رسانیده میشود که جنازه امروز دوشنبه ۳ قوس ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰ قبل از ظهر از مسجد صاحب زمان واقع افشار- سیلو برداشته شده و بعد از ادای نماز در هدیره افشار بخاک سپرده میشود.

 

 

اگهی های فوتی و پیام تسلیت ـ بامداد ـ ۲۰/۱ـ ۲۳۱۱

Copyright ©bamdaad 2020