فدراسیون جهانی سندیکا‌های کارگری کشتار فلسطینی ‌ها را محکوم می ‌کند

 

 

۱۴ اپریل ۲۰۲۲ ترسایی

 

فدراسیون جهانی سندیکا‌های کارگری، خشونت فزاینده نیروهای اشغالگر اسراییل در سرزمین‌های فلسطینی کرانه باختری با یورش ‌های روزانه ارتش اسراییل به شهرهایی مانند جنین و نابلس، کشتار زنان و نوجوانان و مجازات همگانی غیرنظامیان را محکوم می‌ کند.

محمدحسن محمد عساف ۳۴ ساله وکیل دادگستری روز گذشته در جریان راهپیمایی اعتراضی به اشغالگری در نابلس از سوی نظامیان اسراییلی کشته شد. علاوه براین، ارتش اسراییل با معترضان جوان در بیت لحم و جنین درگیر شد. در ساعت های پایانی  شب گذشته ، سربازان اسراییلی یک پسر ۱۴ ساله فلسطینی به نام کوسای فواد حمرا را در روستای هوشان در نزدیکی بیت لحم کشتند، در جایی که در روز یکشنبه گذشته، یک زن ۴۶ ساله غیرمسلح، مادر شش فرزند، تنها به این خاطر که مشکوک به حساب می ‌آمد کشته شد. به گفته هلال احمر فلسطین  در ساعات آغازین روز چهارشنبه، تنها در نابلس، دست کم ۳۱ فلسطینی در درگیری‌ها زخمی و بیش از ۲۰ فلسطینی دیگر بازداشت شدند.

۱۰۵ میلیون عضو خانواده بزرگ سندیکایی طبقاتی ما در کنار کارگران فلسطینی ایستاده و جنایات مستمر دولت اسراییل علیه آنها را به شدت محکوم می‌کنند.

ما خواهان پایان دادن به جنایات و اشغالگری رژیم اسراییل، پایان یافتن شهرک سازی و به رسمیت شناخته شدن کشور آزاد و مستقل فلسطین، بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ ترسایی با پایتخت  بیت المقدس شرقی هستیم.

 

فدراسیون جهانی سندیکا‌های کارگری

 

بامـداد ـ فرهنگی و اجتماعی ـ ۱/ ۲۲ـ ۱۷۰۴

Copyright ©bamdaad 2022