پیام تبریکیه دارالانشای حزب ملی ترقی مردم افغانستان
بمناسبت حلول عید سعید فطر

 

شهر کابل، ۲۲ جوزا ۱۳۹۷

رفقا، دوستان و هموطنان عزیز!

مسرت فراوان دارم که از جانب خود و به نماینده گی از دارالانشا، بیروی اجراییه و تمام اعضای ترقی خواه ، وطندوست و مردم دوست حزب ملی ترقی مردم افغانستان، بمناسبت حلول عید سعید فطر (رمضان) بهترین تبریکات خود را به شما ،هموطنان مسلمان و با دیانت کشور و جهان ، از صمیم قلب تقدیم میدارم.
مردم مسلمان و با عزت کشور، ماه پر فیض و فضیلت بار رمضان را در کنار سایر مسلمانان جهان با ادای طاعات و عبادات بدربار خداوند مهربان و بخشاینده ، سپری نموده، از بارگاه ایزد متعال آرزوی سعادت ، ختم جنگ ، ناامنی ، تامین صلح سراسری و پایدار را در کشور جنگ دیده و رنج کشیده خویش نمودند.
مردم ما ، بازهم در ماه مبارک رمضان نیز شاهد حملات انتحاری و انفجاری مخالفین دولت جمهوری اسلامی افغانستان که در خاک پاکستان تربیه و تجهیز میگردند، بودند.در اثر آن ها ده ها هموطن ما اعم از اطفال ، زنان ، مردان و نیروهای قهرمان امنیتی کشور ما یا جام شهادت نوشیدند و یا مجروح گردیدند و هم خسارات زیاد مالی را به هموطنان ما در پی داشته است.
در طی ماه مبارک رمضان نیرو های ملی دفاعی و امنیتی قهرمان و شجاع کشور ، مانند گذشته از مردم و کشور خود با روحیه عالی ملی ، وطن دوستی، مردم دوستی و با قاطعیت دفاع و حراست نموده از صدها حملات ، انفجارات و فعالیت های تخریبی جلوگیری نموده اند که قربانی ها و فداکاری های شان قابل تقدیر و احترام بی پایان میباشد.
حزب ملی ترقی مردم افغانستان از فتوای اخیر علمای جید کشور، از اعلام آتش بس دولت جمهوری اسلامی افغانستان و از آتش بس طالبان بمنظور ختم جنگ و تامین صلح در کشور استقبال مینماید، آرزومند است تا این آتش بس بتواند فضای اعتماد کامل را در میان طرف های درگیر ، ایجاد ، تقویت بخشیده و تداوم پیدا کند.
حزب ملی ترقی مردم افغانستان، در روشنی برنامه علما" تنظیم شده خویش از استقلال ، حاکمیت ملی ، تمامیت ارضی و منافع ملی کشور ، حمایت مینماید .از تلاشها و اقداماتی که برای ختم جنگ و تامین صلح در کشور صورت میگیرد، کاملا" پشتیبانی نموده و مینماید.
در پایان کلام ، روز های عید سعید فطر را برای همه رفقا ، دوستان و هموطنان عزیز، روزهای خوش و با سعادت خواسته ، آرزو میبریم تا در کشور ما صلح سراسری تامین شده ، فضای دوستی و برادری تحکیم و تقویت گردیده ، برای حزب محبوب مان در تمام عرصه ها موفقیت و پیروزی آرزو می‌نمایم.
دارالانشای حزب ملی ترقی مردم افغانستان به فامیل های داغ دیده و شهدا ابراز تسلیت نموده و برای مجروحین از خداوند (ج) شفا عاجل میخواهد .

بااحترام


عبدالرشید آرین
رییس حزب ملی ترقی مردم افغانستان

 

 

بامداد ـ فرهنگی و اجتماعی ـ ۲/ ۱۸ـ ۱۴۰۶

استفاده ازمطالب بامداد با ذکر ماخذ آزاد است.

  Copyright ©bamdaad 2018