خواننده گان گران قدر تارنمای بامداد ،

سال ۲۰۱۵  ترسایی به پایان می رسد و زنده گی نوید سال تازه ای را می دهد. سال تازه با آرزوهای برآورده نشده سال پار و امید های تازه ای در پیش است. صلح، آزادی  و رهایی ، جانجوری ، خوشبختی و سرفرازی فردی و گروهی ، کثرت یاران  و همرزمان از شماری این آرزو ها  برای ادامه زنده گی و تلاش در سال جدید ۲۰۱۶ ترسایی می باشد.
با استفاده از فرصت از همکاری ، اعتماد ، علاقه  و مشورت های اعضای حزب ملی ترقی مردم افغانستان ، رهروان جنبش ترقی خواهی ، نویسنده گان و قلم به دستان افغان و خواننده گان تارنما  که با یاری و اعتماد صادقانه  شان ما را در تلاش های روشنگرانه  همراهی نموده اند سپاس و امتنان خود را ابراز ؛ و آرزو داریم تا این اعتماد و یاری در سال ۲۰۱۶ ادامه یابد.

فرارسیدن سال تازه را خوش آمدید گفته ؛ برای اعضای حزب ملی ترقی مردم افغانستان ، جامعه مهاجر افغان و خانواده های شان  در اروپا و جهان  سال جدید را سالی پر از همدلی ، همپشتی ، موفقیت ، صلح  و برآورده شدن خواست های انسانی آرزو می نمایم. امید این سال در نتیجه کار و تلاش های انسانی و مسوولانه هریک مان به سال پر از آرامش ونشاط ، وفاق ،صلح ، همگرایی و کامیابی در افغانستان و جهان  مبدل گردد.

 

بادرود

دکتراسد محسن زاده به نماینده گی ازشورای نویسنده گان تارنمای بامداد 

ارگان سازمان اروپایی حزب ملی ترقی مردم افغانسان