پیام اعتراضیه شورای سراسری زنان افغان درکشور شاهی هالند

در باره جنایت تازه تروریستان بر زنان و مردم قندوز

 

هموطنان شرافتمند ،

زنان و مردان آزاده و ترقی خواه کشور ،

بشریت مترقی و صلح خواه !

جنایات بی رحمانه و ضد بشری در جریان تسلیمی قندوز طی هفته های گذشته یکبار دیگر نشان داد که گروه های متحجر، تمامیت خواه ، شهوت ران و قدرت جوی طالب ، داعش ، القاعده و...  مانند همیشه  درجریان فرمان روایی شان دشمنی آشکار را با  آزادی ، پیشرفت ، علم ، دانش ، عدالت و برابری نشان داده ؛ و در راه از بین بردن این ارزش های انسانی علم ناسازگاری و دشمنی را بلند کرده اند.

این گروه های قرون وسطایی ، شرارت پیشه و تاریک اندیش که فقط در اندیشه برده سازی مردم و دست یابی به پول وغنایم جنگی اند ؛ هرباری که دست یافته اند؛ به بی ناموسی و تجاوز برحیثیت و ناموس مردم ؛ و چپاول دارایی ها بیت المال پرداخته اند. تروریستان بی وجدان درچند روز تسلط شان بر قندوز نیز اعمال قبیح و ددمنشانه ضد انسانی ، زن ستیزی ، تجاوز، وحشی گیری، چور و چپاول، دزدی، سر و دست بریدن و ... را درحق مردم فرهنگ دوست این ولایت باستانی؛ از جمله به حق  دختران  و زنان پاک دامن و با عفت آن انجام دادند.

این تروریستان جنایت کار و بداندیش  با بردن لذت از آزار، شنکجه  و کشتار مردم ؛ تجاوز ، لت و کوب زنان و مردان و ویرانی شهرها و آبادی ها را فیلم برداری و به نمایش گذاشته؛ و با این وسیله به جهانیان عدم پابندی خود را به حقوق بشر ،آزادی ، کرامت انسانی ، برابری و تمدن ثابت کردند.


حوادث خونبار وپردرد قندوز به روشنی نشان داد که  برخلاف ادعاهای دروغین حکومت وحدت ملی در افغانستان ، امریکا و جامعه جهانی در برابر این تروریستان که مراکز اصلی شان در پاکستان قرار داشته و این ها به کمک و یاری مقامات دولتی و سازمان  جهنمی استخبارات نظامی اینکشور «  ای اس ای » تربیت ؛ و برای اقدامات ضد افغانی و ضد بشری آماده می شوند؛ هیچ گاهی با صداقت و مسوولیت برخورد ننموده ؛ و این کشور ، اداره « ای اس ای »  ، سازمان ها و مراکز تربیت تروریستان  را مورد بازخواست و محاکمه  قرارنداده اند. با وجود هزاران سند وشاهد عینی درمورد موجودیت مراکز سربازگیری ، تربیت و آموزش ، و تسلیح سازمان های تروریستی  چون : القاعده ، طالبان ، شبکه حقانی ، داعش و سایر گروه های  تروریستی  درخاک پاکستان هنوزکشورهای غربی و حامیان ارتجاعی شان از پاکستان منیحث  « شریک بسیار مهم منطقه وی» خود یاد؛ و با تحمل ترور، کشتار و جنایات بی مانند آنها در برابر مردم افغانستان از جمله زنان ، کودکان و مادران ؛ افغانستان را فدایی منافع غیراخلاقی و غیرانسانی شان می نمایند.

خواهران و برادران باشهامت !

در چنین لحظات خونین که ترور و وحشت  تنظیم های  زن ستیز و انسان کُش دامن مردم افغانستان را رها نکرده ، وهمه روزه مادر وطن را به ماتم  و داغ فرزندان شان می کشاند؛ جا دارد تا همه باهم و دست بدست هم داده  و راه ها و چاره ایی برای برون رفت از این وضع خونبار را جستجو نماییم.

رخداد های قندوز ، غزنی ، وردک ، ننگرهار، بدخشان و...به روشنی نشان میدهد که از حاکمیت مافیایی و متحدین منطقه وی و جهانی آن نمی توان انتظار بهبود را نمود.

کمیته رهبری شورای سراسری زنان افغان درهالند به این نظر است تا نهادهای مردمی و شخصیت های فرهنگی و اجتماعی افغان با تقبیح جنایات تروریستان دست پرورده پاکستان و« ای اس ای »  اقدامات مشترک برای برچیدن پایگاه های ترور و جنایت درخاک پاکستان که در ضدیت روشن با اصول منشور سازمان ملل متحد ، اعلامیه جهانی حقوق بشر و تمام نورم های شناخته شده در مناسبات بین المللی می باشد؛ را جستجو نمایند.

ما جنایات بی مانند و غیرانسانی تروریستان طالب ، داعش ، القاعده و سایر تنظیم های وحشی و زن ستیز که همه روزه به حق مردم افغانستان روا میدارند ؛ را شدید نکوهش نموده و ازهمه نهاد های مسوول ملی و بین المللی خواستار تعقیب و مجازات سازماندهنده گان ، حامیان و عاملان این جنایات نابخشودنی در برابر مردم بی دفاع و صلح دوست قندوز و سایر مناطق افغانستان میباشیم.

 

کمیته رهبری شورای سراسری زنان افغان درهالند

 

  بامداد ـ اجتماعی ـ  /۱۵ ـ ۱۳۱۰