بسم الله الرحمن الرحیم
فراخوان کمسیون برگزاری تظاهرات وسیع جامعه افغان های مقیم بریتانیا در برابر کمیشنری عالی پاکستان در لندن


تاريخ : ٢٠ سپتمبر ٢٠١٥


هموطنان عزیز، افغان های وطن دوست و دورازمیهن!


سال هاست که دولت متجاوز وخون آشام پاکستان وسازمان جهنمی آی اس آی آن کشوربه خاطر اهداف شوم وتوسعه طلبانه با راه اندازی جنگ خانمانسوز وخونین نیابتی در افغانستان، میهن زیبا و تاریخی مان را به یک وحشت سرا، کشتار گاه انسانی وکوره داغ آتش مبدل نموده است.
دولت پاکستان با ایجاد و حمايت مخالفان ترقی و ثبات کشورما و اجیران زرخرید به شمول القاعده، تحریک طالبان و داعش وحشت زا، وحمایت مالی وتسلیحاتی ازین گروه های جنایت کار وسایرشبکه ها وگروه های تروریستی و راه اندازی جنگ تمام عیاردر افغانستان عزیز، تا کنون باعث قتل وتباهی میلیون ها هم وطن و ویرانی سرزمین تاریخی افغان ها گردیده است.
حال شعله های این جنگ وحشتناک وتباه کن در سراسرکشور زبانه کشیده وبهترین فرزندان، مادران، پدران، برادران و خواهران وطن مارا به کام خویش فرو برده ؛ وطن ما را هر روز بیشتر از پیش به ویرانه مبدل میسازد. ترس، وحشت وبربریت در اکثر قرا ، قصبات وشهرهای کشور منجمله پایتخت کشورمحبوب مان کابل عزیز مستولی شده واین جنگ ویرانگر و خونین، مانند اژدهای خون آشام روزانه صدها هم وطن ما را به قربانی گرفته و ویرانی های فراوانی را به جا میگذارد.
هموطنان عزیزوآواره وطن !
باور کامل داریم که احساسات داغ میهن دوستی ودرد سوزنده حوادث، قتل و کشتار مادران، پدران، برادران، خواهران و فرزندان تان که به وسیله انفجارات واعمال انتحاری ویا در سنگرهای نبرد به وسیله عمال پاکستان وگروه های مزدور آن رخ میدهد، تار و پود هر افغان را درفضای دور از میهن به درد می آورد. درد مشترک واستخوان سوز وطن، درد افغانستان عزیز، خانه مشترک همه ما وسرنوشت غم انگیز وخونین میهن داغدیده و رنجدیده مان، قلب پرتپش هریک ما رابه درد آورده واز ما می طلبد تا با عشق بی پایان میهنی، با تبارز روحیه همبسته گی ملی، به خاطر نجات افغانستان واحد وتجزیه ناپذیر ازفرورفتن کامل وهمیشه گی دربحرخون وبه خاطرحمایت وحراست ازآزادی واستقلال کشور، صدای خشم و انزجار توفنده خویش را علیه تجاوزات ومداخلات متداوم پاکستان در افغانستان، در مقابل کمیشنری عالی پاکستان در لندن بلند نموده وصدای اعتراض، فریاد های ملت آغشته به خون و زجه و فریاد اطفال معصوم مان را به گوش جهانیان برسانیم .حضور گرم وگسترده شما هموطنان عزیز در برابر کمیشنری پاکستان در لندن پاسخ کوبنده خواهد بود به تجاوزات ومداخلات پاکستان .
از شما پدران، مادران، خواهران، برادران عزیز و با احساس؛ شما فرزندان برومند میهن صمیمانه تقاضا می نماییم تا در تظاهراتی که به روز یکشنبه تاریخ ۲۰ سپتامبر از ساعت ۲ الی ۵ بعداز ظهر برگزار میگردد شرکت همه جانبه نموده وخار زهرداری بر چشم نظامیان پاكستان گردید.
با استفاده از فرصت، اینک هموطنان عزیز مقیم اروپا وسایر ممالک بیرون مرزی را مخاطب قرار داده وصمیمانه تقاضا مینماییم تا صدا ها و فریاد های شانرا باما یکجا ساخته ودر هرکجای که هستند به خاطر مادر وطن مارش ها، متینگ ها، تظاهرات ونمایشات خیابانی را درمقابل سفارت خانه های دولت متجاوز پاکستان براه انداخته وجهان را از خطرات ویران گر و سرطانی پاکستان باخبر نمایند.


ومن الله توفیق

کميسیون برگزاری تظاهرات جامعه افغانان در بریتانیا

 بامداد ـ اجتماعی ـ ۱ /۱۵ ـ ۱۴۰۹