چرا حمله کیمیاوی ساخته و پرداخته عربستان، امریکا و اروپاست

 

 

الف. میم

بازهم یک روز قبل ازبرپایی کنفرانس سوریه ، حمله کیمیاوی در سوریه  صورت می گیرد. حمله ای که کوچک ترین سودی برای دولت سوریه  ندارد و با سلاحی که دولت سوریه بنابر شهادت سازمان ملل یا نابود شده ؛  و یا تحت کنترول بازرسان این سازمان است صورت می گیرد.

بازهم صحنه هایی پر از هنرپیشه گان هالیوودی « کلاه سفیدهای» القاعده برنده گان جایزه اسکار!

چرا علیرغم آنکه حمله امروز صورت می گیرد، موگرینی مسوول امور خارجی اروپا با اطمینان از مسوولیت دولت سوریه سخن می گوید.

« فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز مسوولیت حمله کیمیاوی احتمالی را به عهده دولت سوریه دانسته است. خانم موگرینی گفته است دولت سوریه باید حافظ جان شهروندانش باشد، نه آن که به آنها حمله کند.»  ( بی بی سی فارسی)

امریکا سوریه را متهم به حمله کیمیاوی می کند: « شان اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید، می‌گوید از نظر دولت امریکا حکومت بشار اسد مسوول حمله شیمیایی است که گفته می‌ شود امروز در ادلب انجام شده است. آقای اسپایسر گفت کاخ سفید پس از بررسی‌ هایش اطمینان دارد که بشار اسد مسوول است.» ( بازهم بی بی سی )

فرانسو اولاند کارمند قطر و امارات هم عقب نماند  ؛ فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه  گفت بشار اسد مسوول این حمله است.»

این در حالی است که دارودسته هوادار تروریست ها تحت عنوان ناظر حقوق بشر سوریه اعلام کردند که هنوز معلوم نیست چه کسی مسوول این حملات بوده است!

روسیه بدون فوت وقت اعلام کرد: وزارت دفاع روسیه  با صدور بیانیه ای هرگونه حمله هوایی  به اطراف شهرک «خان شیخون» در حومه ادلب را رد کرد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هیچ حمله هوایی به اطراف شهرک «خان شیخون» در حومه ادلب به انجام نرسانده است.

دولت سوریه در واکنش به اتهام‌ ها علیه خود در خصوص استفاده از سلاح‌های شیمیایی در ولایت ادلب، ضمن تکذیب این گونه ادعاها آن را «کذب محض» خواند.

دولت سوریه در واکنش به اتهام‌ها علیه خود در خصوص استفاده از سلاح‌ های شیمیایی در ولایت ادلب، آن را تکذیب کرد. بنابر اعلام شبکه تلویزیونی الحدث، دولت سوریه عصر روز سه شنبه (امروز) در واکنشی رسمی به ادعاهای تروريست ها و مخالفان داخلی در خصوص استفاده دمشق از گاز سمی آن را «کذب محض» خواند.

 توطیه جدید

توطیه جدیدی درحال شکل گرفتن است،  پول عربستان و دیگر کشورهای خلیج به ترامپ رسیده است، اوباما در برابر تمامی صحنه سازی ها و دروغ ها با درایت خاصی ایستاد و تا آخرین لحظه حاضر نشد تسلیم دروغ های اردوغان و ملک سلمان ها شود. بر خلاف اوباما، ترامپ خود در این توطیه فعال مایشاع است، « بیزنس من» به قدرت رسیده در کاخ سفید بی هیچ سو تفاهمی اعلام کرده است حاضر به معامله است، سبیل امریکا را چرب کنید و دست و دل باز باشید تا باهم وارد معامله شویم، کشورهای ناتو برای امنیت و حمایت امریکا باید سر کیسه را شل کنند و اعراب حاشیه خلیج برای سرنگونی اسد بایستی هزینه های آنرا به عهده بگیرند.

« ترامپ در بخش دیگری از سخنان خود ضمن حمایت از طرح مناطق امن در سوریه و دیگر کشورهای خاورمیانه، تاکید کرد: ما به سمتی حرکت می کنیم تا کشورهای عربی هزینه ایجاد این مناطق را تقبل کنند.» ظاهرا دسته چک ها آماده اند و با سفر اخیر وزیر جنگ عربستان به واشنگتن قول و قرار ها گذاشته شده است، پول از شما؛ جنگ از ما!

برای راه انداختن یک جنگ همه جانبه پول ( عرب ه ا)، نیروی زمینی نخبه (ارتش امریکا)، نیروی چریکی بلد و خاین(کردهای سوریه) ، حمایت بین المللی و یک بهانه لازم است چه بهتر از بمباران کیمیاوی و جنایت علیه بشریت (سازمان ملل متحد)!

انفجار دیروز روسیه هم به لحاظ زمانی در حالی صورت می گیرد که چند روز قبل از آن هم هواداران نیولیبرال امریکا و اروپا بدستور آنها به خیابان های روسیه می ریزند، هدف ایجاد آشوب و بی ثباتی در روسیه که در کنار ایران بزرگ ترین حامیان دولت قانونی و ارتش این کشور هستند،

روسیه یک روز قبل از حمله کیمیاوی دچار شوک حمله  تروریستی می شود تا تمام رسانه های ماین استریم غرب آنرا انتقامی به خاطر سوریه جلوه اش دهند!

انفجار باید به سوریه ارتباط پیدا کند تا موجب نارضایتی عمومی داخلی روسیه و ترس مردم عادی شود، تا پوتین و لاوروف در داخل زیر ضرب بروند، فردای این بم گذاری حمله کیمیاوی ادلب صورت می گیرد تا قدرت مانور سیاستمداران روسی را فلج کند.  باید قضیه را حسابی بادش کرد و بزرگ نمایی کرد تا محضور اخلاقی برای وتو ایجاد شود تا روسیه جنگ را در خانه خودش تجربه کند تا صدای مردم درآید که از این سرزمین نفرین شده سوریه خارج شویم اصلا به ما چه!

فراموش نکنیم: الجبیر،و زیر خارجه عربستان  در مصاحبه با روزنامه المانی « زود دویچه سایتونگ» که امروز (شنبه) منتشر شد، افزود: به روسیه این نکته را یادآور شدیم که اگر کنار اسد در این مناقشه دخالت کند، طرف درگیر در یک جنگ مذهبی خواهد شد که بسیار بسیار خطرناک است.»

برنامه مفصلی آماده شده است، اردوغان از بازی کنار نهاده شده، امریکا به رژیم اردوغان اعتمادی ندارد، قصد سرنگونی اش را داشته و هنوز تکلیف اردوغان و ترامپ روشن  نشده، اردوغان از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.

دولت سوریه سودی در زدن بیمارستانی هیچ اهمیت استراتژیکی ندارد!

دولت سوریه اشتباها  نمی توانسته بیمارستان بمباران کیمیاوی کند!

زمانی که سوریه در حال باز پس گیری مناطق از دست رفته است چنین رفتاری دعوت رسمی از نیروهای نظامی خارجی برای دخالت است، بر فرض محال اگر سوریه دست به چنین حماقتی بخواهد بزند نه روسیه و نه ایران چنین اجازه ای را به دولت سوریه نمی دادند!

دولت سوریه در ماه های گذشته روابط خود را با بسیاری از دولت ها و مجالس کشورهای عربی و اروپایی یا عادی کرده و یا در حا عادی سازیست . چنین عملیاتی از بین بردن تمامی این تلاش هاست!

تصاویر ارسالی از این ادعاهای کلاه سفید ها، مشابه تصاویر و صحنه سازی های قبلی است، به چه دلیل باید دروغ پراکنی های یک مشت مزدور را باورکرد که امتحان خود را پس داده اند.

حمایت رسانه های فریب کار یک صدا از این دروغ پردازی ها شاهدی است بر ساخته گی بودن این ماجرا!

در فریبکاری این رسانه ها مانند «بی بی سی» همین بس که بمباران های وسیع و روزانه امریکا و متحدانش در موصل که  هر روز موجب مرگ ده ها تا صدها انسان بی گناه می شود کمترین جایی در خبررسانی آنها ندارد ، کشتار دسته جمعی مردم بی دفاع یمن و محاصره و گرسنه گی دادن به کودکان یمنی توسط رژیم انسان ستیز عربستان و متحدان غربی اش کم ترین توجهی را جلب نمی کند./ مجله هفته

  بامداد ـ دیدگاه ـ ۴/ ۱۷ـ ۰۵۰۴