پيام تسليت شورای اروپايی حزب مردم افغانستان

به مناسبت مرگ نابهنگام رفيق نصير احمد صديقی عضو شورای مركزی و هموند هیات رييسه شورای

اروپايی حزب مردم افغانستان

 

با درد و دریغ رفيق عزيز، مبارز نستوه و کارگزار برجسته، رفيق شفيق و مهربان ما رفيق نصيراحمد صديقی از ميان ما رفت و دست اجل او را از ما  دربود.

رفيق صديقی در ساليانی كه به حيث استاد در ليسه حبيبه كابل كار می ‌نمود و چه در ساليانی كه به حيث كادرورزيده در بخش‌های حرفوی حزب ايفای خدمت كرد، چه در زمانی كه حزب در بستر ناملایمات سياسی غنود، رفيق صديقی استوار و رسا در مبارزه به خاطر عدالت اجتماعی، ترقی پسندی و دموکراسی رزميد.

تلاش های رفيق صديقی در پاگيری نهضت فراگير دموكراسی و ترقی افغانستان و در كار كنگره حزب و سپس در تدارك دو پلينوم كميته مركزی حزب مردم افغانستان قابل ‌ستایش و تمجید است.

 

تلاشهای رفيق صديقی به‌ مثابه عضو هیات رييسه شورای اروپايی در راه تامين اصوليت و وحدت حزبی و رشد صفوف حزب در اروپا فراموش ناشدنی می‌باشد. با دريغ رفيق عزيز ما صديقی امروز تاريخ ٢٣ ماه اگست نسبت سكته قلبی در شهر كابل داعی اجل را لبيك گفت و به ابديت پيوست.

روانش شاد!

 شورای اروپايی حزب مردم افغانستان درحالی‌ که مرگ اين رفيق گرامی را يك ضايعه بزرگ می‌داند، به اين وسيله تاثرات عميق قلبی خود را به خانواده، رفيق ها، دوستان و آشنایان رفيق عزيز صديقی عرض می ‌دارد. برای آن مرحومی بهشت برين و به بازمانده‌گان صبر، تحمل و شکیبایی آرزو می ‌دارد.

كاوه كارمل

رييس شورای اروپايی حزب مردم افغانستان